(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşene gülerler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşene gülerler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi , Sarıkamış'ta gece bir düştüm.Şapka bi taraftan,elimdeki kurt baltası bir taraftan,fener bir taraftan bulunup getirildi.Sadece sol elimdeki tabakta komşunun verdiği sıcak köfteleri bırakmamışım...Başta ben olmak üzere çok gülmüştük halime...Nereden nereye...:))))))))))))))))) Gerçekten gülünüyor. Keşke bir de resimle destekleseydiniz ne güzel olurdu...dermişim... Güzel bir tespiit tebrik eder saygılar sunarım.
Sadece gülseler iyi, bu memlekette düşene bi de tekme atıyolar. Bu anlayış hakim olduğundan "düşmek" fiiliyle alakalı epeyce atasözü ve deyim türetmişiz dilimizin en muzip kelimeleriyle . Yine de buzlu yolda kayıp düşenlere bi tekme atmak yeri,ne sadece sanki kendileri aynı pozisyonda olsa asla ve kat'a düşmeyecekmiş gibi sadece "gülüyorlar" Başkasının başına gelen eninde sonunda bizim de başımıza akşedecek. Gülenin de bir gün gülüneceklerden olacağı muhakkak ise... :)))))))))))) Şimdiden gülmeli.