Ruhun şâd olsun Denktaş! Davan çabasız şimdi. Allah rahmet eylesin, dağ kopuyor Kıbrıs’tan… Umut kalesi çöktü, ada babasız şimdi; Fatih düştü toprağa, kan ağlar Yavru Vatan .
Dünyaya buruk geldi; öz öksüz, halkı tutsak ! Enosis vampirleri, kan içtikçe döker kan… Nihayet “Mukavemet” hayatı olur yasak; Kahraman Başbuğ çıkar, Türklük sindiği zaman.
Türk’ün bitmez düşmanı ha Çörçil ha Makaryos! Ada’yı işgal etmiş; hem İngiliz hem Yunan… Şanlı nice zaferler; masada olur paydos; Allah Türk’ü korusun; “çınar” kaybetti orman.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DENKTAŞ’A “akrostiş” AĞIT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DENKTAŞ’A “akrostiş” AĞIT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Diline elize sağlık, Kıbrıs fatihi Allah'ı taale'nin yanına göçtü, ruhu Kıbrıs'tan gitmez, tıpkı önce vefat eden Fazıl Küçük gibi nur içinde yaşasın.Saygılar çok yaşayın.
MEKANI CENNET OLSUN. BÜTÜN ÖMRÜNÜ KIBRIS DAVASINA ADADI.. İNŞALLAH GERİDEN GELENLER MİSASINA SAHİP ÇIKARLAR!
Sevgili Kardeşim, değerli edebiyatdefteri.com şairi Sayın: ♥Ahmet Turanoğlu♥
Sevgi, saygı ve vefa duygusu ile kaleme alınmış muhteşem bir şiir olmuş. Kudretli kaleminizi tebrik eder başarınızın devamını dilerim.
Gönül inciniz bu şiirinizi favorilerime ekliyorum.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Tekirdağ'dan tam puan geliyor.
Duygu, emek, sabır ve hünerle ortaya çıkardığınız nadide eserinizi tebrik ederken; başarınızın daim, kaleminiz her dem kudretli olması ve ilham perinizin başınızdan eksik olmaması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum.
Allah rahmet eylesin, nur içinde yatırsın. Türklüğün şerefini gururunu ayaklar altına aldırmayıp bizi bu güzel günlere ulaştırdığı için bizim dualarımız da onu cennete ulaştıracaktır inşallah. Rahmete eriştiği gün haberlerde izlerken 12 yaşındaki kızım sordu baba nasıl birisiydi diye. Benimde ona verdiğim cevap şöyle olmuştu. Kızım Rauf Denktaş Atatürk gibi bir insandı, Atatürk’e eş bir insandı. Atatürk Türkiye Cumhuriyetini kurdu. Rauf Denktaş'ta Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ni kurdu. Kurduğu Cumhuriyet Türkiye Cumhuriyeti var olduğu sürece yaşayacaktır. Çünkü onun kutlu davasını anlayan ve arkasında duran binlerce cesur Türk yüreği var. Onu yakından görmeyi elinden tutup öpmeyi ne kadar çok isterdim.
Hocam yazdığınız bu eşsiz şiir Başbuğ'umuza yaraşır bir şiir olmuş. Onu tam manasıyla tanıtan, Denktaş’ımızın defterine yazılacak Ve tarihin sayfalarına kazınacak bir şiir olmuş. Ellerinize sağlık. Kaleminiz elinizden eksik olmasın, Allah sizlerden de razı olsun Hocam. Türk Milleti'nin başı sağ olsun. SAYGILARIMLA.
Türk’ün bitmez düşmanı ha Çörçil ha Makaryos! Ada’yı işgal etmiş; hem İngiliz hem Yunan… Savaş sathında zafer; masada olur paydos; Allah Türk’ü korusun; “çınar” kaybetti orman. yüreğine sağlık dost şair.Allah rahmet eylesin:Mekanı cennet olsun