(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çocuklu Şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocuklu Şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tezatlar üzerine kurulmuş çarpıcı gerçekler... günlük hayattan kareler... şair durumu tespit etmiş çözüm herkes aynaya baksın... tebrik ediyorum değerli kardeşim...
Öyle anne ve babalar var ki; olgunluk denen erdemde çocuklar daha üstün... Sevgi ve şefkatle büyümeyen çocuklardan büyüdüklerinde merhamet beklemek hayaldir derler... Bir alimden bir zalim, bir zalimden bir alim doğar sözünü de aklıma getirdi şiiriniz... Güzel bir dikkat çekmeydi.Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Zamanın ve çevre şartlarının hoyratça biçimlendirdiği bir anne,bir baba ve bir çocuğun meydana getirdiği aile tablosu.Şiirden anlaşılıyorki aile bireylerinin arasında sevgiye ayıracak düşünsel güç olmamış.Eğitimsizlik,işsizlik,bilgisizlik ve bencillik var.Annenin çocuğunu yetiştirmek ve babanın merhametsiz egemenliği yüzünden yıpranmış görünüyor.Kısacası bir dramŞiirinizde sizinde vermek istediğiniz mesajlar da bunlardır umarım.Beğeniyle okudum.Tebrikler ve selamlar.
kutlarım değerli kardeşim asılda çocuk şiiri inanılmaz bir gerçeğide gün yüzüne çıkarıyor.payıma düşeni aldım yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan