(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Evden kaçacağım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Evden kaçacağım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Peynirli gözlemeye bayılırım Sade olsada fark etmez yerim Yanına da demli bir çay içerim Karnımı doyurunca evden kaçarım Güneş batmadan geri dönerim :)
evden çıkmadan önce al şu merdiveni delikanlı gibi Pembeleştir kyafetine uysun:)))
merdiven
kelepir mahallesinden aldım, omzumda merdiven; aşk yükseklerde olurmuş… aradım durdum, kayıp coğrafyaları gezdim deniz aşırı ülkeler keşfettim, okyanuslarda yan yattım, rüzgara çıktım ve bir adaya düştüm… buldum onu; muz ağacındaydı, muz kabuklarından çiçekler yapmıştı, dayadım merdiveni, muzunu paylaştı, “naber?” Dedim "Arkadaş olalım…" Dedi Yüklendim merdivenimi uzadım, aramaya koyuldum, baktım bulutlarda zıplıyor bu aşk olmalı, hopladım yanına “Aşkım..!” Dedim, demez olaydım; yağmurlar konuştu; "Siz Kardeşsiniz…" Dedi aşağı düşmüşüm, yer çekimi kabullendi bedenimi, üstümden büyük baş hayvan yüklü tır geçti fena ezildim, yılmadım… yıldızlara dayandım, göz kırpıyordu, sarı sarı saçları vardı, merdivenimi unutuyordum neredeyse, bu o; “Seni seviyorum lan…” Dedim, bildi beni; sonunda bulmuştum, o ve ben bir de merdiven saman yolunda tango ve blues yaptık, ayda kirlendik, güneşte yıkandık türkü tutturdum ona tutulduğum yerden, “Seni seviyorum…” Dedim içime dolandığı noktada, “Aldattım…” Dedi, hem de “Merdiveninle!” arkasını döndü gitti, kuyruklu yıldızmış… her kuyruk sallayana merdiven dayanmazmış hay gözünü sevdiğimin merdiveni seni seviyorum...
Artiz mi olcan, şarkıcı mı? Şaka şaka biliyom bu manâda bi kaçma olmadığını:) İşten kaçıyon seeen, uyanık:) Ama pazar akşamı eve dönünce işler kendiliğinden hallolmayacak ki yine sen yapcan. En iyisi gözlemeleri ye, önlüğünü tak, bulaşıklardan başla, hadi mutfağa, marş marş:) selamlar, sevgiler sayın yazarım.
Esmacım ben bu mübarek pazar günü sen evden kaçma planları yaparken ben çoktannnnnnnnnn evden kaçmıştım..Bu mısralarıda sana kaçtığım yerden soğuk bir karadeniz sahilinden yazıyorum:)))))))))))))))
kadın milletinin iş günü ilan ettiği bu mübarek Pazar gününde iş yapmayacağım bol malzemeli gözleme yapıp yedikten sonra evden kaçacağım
.......Geçerken bir gözleme de benim kapıya gelir mi acaba? .......Bu pazar gününde ne de gider ama. :)) .......Bu şiir de güzel geldi pazara'a. Sevgi ve saygıyla kalın.
Sade olsada fark etmez yerim
Yanına da demli bir çay içerim
Karnımı doyurunca evden kaçarım
Güneş batmadan geri dönerim :)
TEBRİKLER YÜREĞİNE SAĞLIK