(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLURSA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLURSA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir bayan olarak hiçte alınganlık göstermedim doğrusu arkadaşım, kavram kirliliğinde içi boşaltılınca bu hale geldi maalesef güzel türkçemiz, bir aşağılama olsaydı bu sözcük, devlet eli ile yapılıyor olmazdı sanırım.(nüfuslarda yazıyor da) yüreğine sağlık ta çok fazla mütevazi davranmamışmısın acaba? Sanıyorum sizde bazı dostlar ve çocuklar gibi, masa duvar yazarak dolduranlardansınız ne güzel...Herşey gönlünüzce olsun. Sevgi yüklü saygılarımla.
dul kelimesi çok çirkin bir söyleyiş. eşini kaybeden zavallıya da dul deniliyor, çeşitli nedenlerle boşanmış olana da, ahlaksızca davranıp evlenmeden bekaretini kaybedene de. Türkçeden silinmesi gereken bir kelime bence. bu dediğim sizinle alakalı değil genele söylenmiş bir sözdür. Maalesef hala kullanılıyor ve bazı resmi sitelerde bile kayıt yaptırırken evli misin bekar mı dul mu deniliyor.o kelimeyi sevmiyorum ve belki de onun için tepkili davrandım. özür dilerim saygılar.
çok samimi,sevgili dostlar şiir gerçek duygular vede içimizde başka düşünüp dışımıza tezat yansıyan duygular bu şiirde olduğu gibi yansımış yani özellikle beylerin kız ve dul kavramı kaçınılmaz bir gerçektir,hem gerçeklerden haberli , habersiz. saygıyla.
belliki bir kızgınlık ve öfke anında yazılmış bir şiir. gerçekten de bir şairin bu kadar az şeyle ya da sığ şeylerle yetineceğine inanmak istemiyorum. Sizin daha önce de şiirlerinizi okuduğum için de rahatlıkla söylüyorum. her şeye rağmen içeriği hariç anlatımda başarılısınız. kutlarım.
çok şey değilde.. çok şey istemiyorsun hani... hani şu rakı olmasa olmazmı... ben yazamazdım böyle güzel şiirler şarhoşken...(çakır keyif diyelim şarhoş olmadı) tebrikler...
Sevgi yüklü saygılarımla.