az önce Romeo Juliet’i yeniden okudum da bu Juliet, Pollyanna’dan daha aptalmış hem aşkı yandırdı hem Romeo’nun başını yaktı hiç örnek alınacak aşıklar değilmiş...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkı yandırdı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkı yandırdı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya şimdi bana yine yazdırtacaksın Dünyanın en büyük aşkı diye bir yaazı. Ondan sonra da '' Bize tarih anlattın aşk anlatacağım diye '' yorumlarıyla sitem edeceksin.
az önce Romeo Juliet’i yeniden okudum da bu Juliet, Pollyanna’dan daha aptalmış hem aşkı yandırdı hem Romeo’nun başını yaktı hiç örnek alınacak aşıklar değilmiş...
Kutluyorum yürek sesinizi.Sizi azla çok şey anlatan dizelerinizden dolayı alkışlıyorum.İçten saygı ve hürmetlerimle.
Romeo ve jülyette , polyana da bizim buralardan değil. gelsinler de gözleri aşk görsün, "tabii ki şaka" aşk , sevda evrenseldir. kişiler farklı olsa da..
Kadını aşağılarda gören , kadının tepesine bindiren , yasakçı ve öldüren öldürücü aşkı dedim , tabii buna aşk denilebilirse.Ben neden yazıyorum dersiniz? ben gülemiyorum bile, ayağa kalkacak halim yok. ):
Amasya içme suyu ihalesini aldıktan sonra,bir aşk masalı uydurup 5000 işçiyi üç yıl boyunca vergisiz-sigortasız ve karın tokluğuna çalıştırmış.Kazandığı paralarla da,Şirin'le birlikte Semerkant'da bir ömür boyu rahat bir yaşam sürmüşler!..