(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilekler başka şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilekler başka şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gökyüzü aynı GÖZLERİ aynı bulutlar GAMZELERİ aynı yıldızlar SAÇLARI aynı kuşlar SÖZLERİ aynı yağmurlar SEVGİSİ gökkuşağı da aynı KALBİ dilekler başka... BİR KADIN VE BİR ERKEK :)
Çok haklısın...Demek ki bir şey dilerken '' Kndim için bir şey istiyorsam namerdim '' diyeceksin ki dileklerin yerine gelsin. Kabahat bizde hep kendimiz için istiyoruz...
gökyüzü aynı aynı bulutlar aynı yıldızlar aynı kuşlar aynı yağmurlar gökkuşağı da aynı dilekler başka...
......Dilekler beklentilerden kaynaklı olduğu için farklı olmaı da doğal değil mi? ......Hani bir bektaşi fıkrası vardır; " Bektaşi bir gün camide namaz sonu dua ederken sessini yükselterek - Yarabbim camiden çıktıktan sonra bana bir şişe şarap parası ihsan eyle. Der. Bunu duyan yanındaki; - Allhın evinde ondan şarap parası istemeye utanmıyo musun bre kafir . Deyince bektaşi sorar:- Peki sen ne diledin? Adam cevap verir: -İman diledim. -Tamam işte ne var ki bunda? Sen sende olmayan ihitiyacını, ben de bende olmayan ihtiyacımı istedim." .....Yeni yılda sevgi, barış, kardeşlik,huzur ve sağlık üzerine tüm beklendilerin gerçekleşmesi dileklerimle saygılarımla selamlıyorum. Bakın benim dileklerim de farklı değil mi? :))
bakış açınla farklı...
gökyüzü aynı
GÖZLERİ
aynı bulutlar
GAMZELERİ
aynı yıldızlar
SAÇLARI
aynı kuşlar
SÖZLERİ
aynı yağmurlar
SEVGİSİ
gökkuşağı da aynı
KALBİ
dilekler başka...
BİR KADIN VE BİR ERKEK :)