(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KıSaCıK..8 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KıSaCıK..8 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çoçukluk,gençlik,hayat gibi kısa ve herşeyi tüm çıplaklığı ile anlatmışsın yine kaderimsin insanlar ellerinde olan herşeyin değerini bilse zaten buralarda olmazdık umarım en kısa zaman da akıllanırız :)) ... SAYGILARIMLA ...
Şimdi bilmez gençliğim bugünün önemini, Ömür bittiğinde anlar dünün kıymetini... atasözü gibi bişey olmuş bu ama güzel... sanırım benden bişeyler anlatıyor... sigarayı bırakmam lazım... ne anlamı varsa bunuda yazdım işte....
Dünün kıymetini anlamak için maziye şöyle bakmak yeter her geçen gün keşkelerimiz olmuyormu keşke o günlere dönme imkanımız olsada ahh ah.... Tebrikler kalemin daim olsun
Ömür bittiğinde anlar dünün kıymetini DÜNÜN KIYMETİNİ KİMLER ANLAMIYORKİ Ne yazıkki YARIN MEÇHUL OLDUĞU HALDE Bugünleri değerlendiremiyoruz KUTLARIM YAZMAK SANA YAKIŞIYOR Kısacık ÇOK ŞEYLER ANLATMIŞSINIZ Şiir zaten bu değilmidir ? AZ SÖZLE ÇOK ŞEYLER ANLATABİLME SANATI Buna benzer bende çok şiirler yazdım...
insanlar ellerinde olan herşeyin değerini bilse zaten buralarda olmazdık
umarım en kısa zaman da akıllanırız :))
... SAYGILARIMLA ...