(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Hoşum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Hoşum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tesekkür ederim degerli yorumunuz icin üstadim yasamak cok güzel önceleri yazdigim bir siirimdi, düsünceler degisti tabiki simdi selam ve saygilarimla...iyi günler dilerim...
(. bir anlik duygular bazen kaleme aliniyor ayni yasanmasada o anlik hisler iste yorumunuz icin cok tesekkür ederim selam ve saygilarimla...iyi günler dileri...
Gayesiz , aldırışsız bir hayat düşünemiyorum . Kişinin bir kadını düşünmek veya bir erkeği düşünmekten başka kendimi hayata sıkı sıkı bağlayan bir amacı veya amaçları olmalı..
Nazik hanim dedidiginiz dogru tabiki bazen insan umutsuz oluyor o an yazilmis bir siirimdi simdi degisti düsünceler tabiki yorumunuz icin tesekkür ederim selam ve saygimla...
.....Ne kadar uygulanabilir bilmiyorum ama beyni ve yüreği dinlendirmek adına bazen RESETLEMEK gerekiyor. Son dörtlüğünüz de buna çok uygun. Yani beyin ve ruh sağlığı için arada denemekte yarar var diye düşünüyorum. :)) .....Kutluyor ve saygılarımla selamlıyorum. .....Sağlıkla kalın, hoşçakalın.
Ne kadar insan kendi düsüncesini yazsada kagida o ,siirde kendini bulan cok kisi oluyor üstadim yorumunuz icin cok mtesekkür ederim selam ve saygilarimla...
Var tabiki, üstadim amacsiz gayesiz yasanmazki bu eski bir siiirimdi düsünceler degisiyor zamanla yorumunuz icin tesekkür ederim selam ve saygilarimla...