(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
E L M A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
E L M A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Havva'nın kızı soğuk rüzgarlar estirmesin, sahip çıksın helaline.Yoksa bu zamanda kızarmış elmalar insanın fikrini şaşırtabilir öyle değil mi! Yuvayı yapan dişi kuştur sözünü sevgi ve saygıyı esirgememek itibarıyla destekleyen, insanın gönlünde çoğalan bir anlam deryasıydı paylaşımınız.Bütün kalbimle kutluyorum hemşehrimi. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
saygıdeğer Emine hanım kardeşim Allah sizden razı olsun çok anlamlı farklı bir görüş anlayana yeterli o duyarlı yüreğini kutlarım harikaısnız elmaların görüntüsüne aldanmamak dileğimle kalbi selam ve saygılarımı sunarım Allaha emanet olun duam ile
Bayanlardan elma alıp yemem, Hayatta elma iyidir demem. Elmalı hayat yanlış yaptırır insana, Şansı sıfır olur kem gözlere dem. Yüreğinize sağlık:) Tebrik ederim.
Mevsimler kışa döndü mü, güneş ısıtmaz olur.. Her çiçek mevsiminde güzeldir.. Zamanla mevsimler gibi sevgilerin de rengi değişiyor. Hınzırın kızı, açsa da sızı.. Zordur artık elmanın hazzı.. Şiir kristal biblo gibiydi.. tebrikler üstadım.
Aynada suretine bakan adam Hayıflandı Havva’nın kızıyla kardeş olalı Ürkmüyordu artık çalıkuşları
Oysa Komşunun elması Kızarmış sarkıyordu
Alsa sızı Almasa da Nasıl da bakıyor Hınzırın kızı… ......Ama efendim öyle kırmızı kırmızı da bakılmaz ki. Sonuçta yürek bu nasıl dayansın? ......Çok ama çok anlamlı dizelerdi. Kutluyorum. ....Saygılarımla kalın.