(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YILLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YILLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herhalde zaman kadar hızlı giden başka bir şey yoktur. Sermaye sınırlı ve kıymetli olunca onu elde tutması çok zor. Bir bakıyorsun ömrün sonuna gelivermiş insan.
Çok güzel bir anlatım. Kalemin daim olsun. Tebrik ederim. Sağlıcakla.
Yıllar göz açıp kapayıncaya kadar uçup gidiyor can dostum. Önemli olan bu geçen yılların her anını vermli kullanabilmek becerisi. Çok nefis bir şekilde dizelere dökülmüş bir eser okudum sayfanızdan. selam ve saygılarımla...
Hızlı ve acemi bir fizik dersidir hayat ne vakit yolunu zamana bölsen sana daima hızını verir kimse zaman vermez oysa sen ne kadar hızlı gidersen git hayat sana hep yavaş gelir ne kadar yaşasan acemisin ne kadar koşsan yavaş iyiyi ve kötüyü peki söyle kim bilebilir oysa bozuk saat bile günde en az iki kere hiç tereddüt etmeden sana doğruyu gösterir ve ne tuhaf ki hayata her gelen insan gibi gençlik de şu başa yalnızca bir kere geliyor sevgili şair.anlam ummanında sandal ziyafeti muhteşemdi can-ı gönülden tebrik ederim kalemkar.sevgiyle kalın hoş kalın
Hayırlı Cuma'lar olsun cümleten hepimize.Yıllar göz açıp kapayana kadar geçiyor.Ömür dediğin ne ki. Bir nefes gibi bir varmışsın bir yokmuşsun sanki..Bakmışsın gün dolmuş amel defterin kapanmış geriye dönüş vakti.. Gel dedi mi YARADAN yanına yaradılış toprağına geri dönmek vakti gelmiştir.Sırası gelen gidiyor.Çok güzeldi yazılanlar İçe dönüş yolculuğu yapılmış..Saygılar .