Bana nefesti candı ; Seni sevmek aşkının narına düşmek. Yüreğime girişinle aydınladı , Karanlık yüreğimin aşk ışıkları.
Ne güzel şeydir sevmek aşık olmak, Ne güzel şeydir sana aşkla bağlanmak. Seni sevmek soluk soluk nefes almak Seni yaşamak ömür demek can demek. Senin dudaklarından aşk nağmeleri duymak Sıcacık kucağını his etmek ibadet demek.
Ben seni sevdim ya; Ben seni yaşadım ya, Ben sende sevildim ya, Ölüm bile vız gelir çaresiz kalır bende, Hayat yaşam nefes dediğim sensin can. Tek bildiğim bir şey var bir tanem, İyi ki varsın iyi ki bana cansın can....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben seni sevdim ya; Ben seni yaşadım ya, Ben sende sevildim ya, Ölüm bile vız gelir çaresiz kalır bende, Hayat yaşam nefes dediğim sensin can. Tek bildiğim bir şey var bir tanem, İyi ki varsın iyi ki bana cansın can....
güzel duygular akmış gönülden dost kutlar sevgiler sunarım...
İyi ki varsın iyi ki bana cansın can....
Ne güzeldi sevmenin duygusunu hisettirmek....tebrikler dost yürek...esenlikler gönülden selam ile...