(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MARAŞI UNUTMADIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MARAŞI UNUTMADIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ali Orhan'dan selam Unalan dosta Ne değişti söyle dünden bu güne Her zaman maşayız emperyaliste Bu katliamlar sığar mı dine imana Ne değişti söyle dünden bu güne
Yüreğine sağlık can dost bu dörtlüğümü kabul buyur sevgilerimi yolluyorum.
aliorhan06 tarafından 12/22/2011 10:26:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
aliorhan06 tarafından 12/23/2011 7:46:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dememiz o zaten değerli şairim. Değerli yorumunuz bir ölçüde sizden önce yorum yapan değerli arkadaşın yorumuna da bir cevap olmuş... Amaç geçmişi kaşımak değil, geçmişten ders almak, saygı ve selamlarımla.
geçmişi kaşıyarak yaraları tazelemek geçmişe takılarak geleceği karartmak bu güne ne kazandırır hiç düşündükmü geçmiş kurcalayarak geleceğimiz karartmayalam hepimiz bir milletin ayrılmazdallarıyız.
Son cümlenizde ne güzel söylemişsiniz değerli şairim "Hepimiz bu milletin ayrılmaz dallarıyız" Diye. Zaten amaç geçmişi kaşımak değil, geçmişten ders almak bir daha bu oyunlara düşmemektir. Sanıyorum sizin yorumunuza farkında olmadan bir cevapta değerli şair Fatma BİBER hanımefendi de vermiş... Çok teşekkürler, saygı ve selamlar.
Kardeşi kardeşe kırdıran kimdi? Kırılası eller alet oldular… Mezhebi mezhebe vurduran kimdi? Alevi’den Sünni’den canlar aldılar.
Tebrikler demek isterdim ama üstadım böyle bir olayın anlatımınada varlıgınada tebrik kelimesi yakışmaz sözün özünü finalde zaten anlatmışsınız sebep olanlarda kardeşi kardeşe kırdıranlarada yazıklar olsun bu güzelim memleketimizde kardeşçe yaşamak yerine güdümlü olup bu olaylara maşa olanlarada yazıklar olsun diyor kınıyorum selam ve dualarla saygılar
Üstadım eser puanım tam olmasına ragmen puan butonunu kullanmayacagım ((((
ARİF BARAN tarafından 12/22/2011 9:23:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
bu gibi olaylar dış güçlerin oyunuydu yıllarca bu milleti alevi,sünni sağcı solcu,laik müslüman diye birbirine kırdırdılar..amaçları ülkeyi bölüp parcalamak kısacası dış güçlerin bir oyunu.benim komşlarım var 45 yıldır komşuyuz alevidir hiç bir kavgamız döğümüz olmamıştır gül gibi geçinip gidiyoruz..aramızda en ufak bir promlem olmamıştır olmayacaktır....
çok çekti bu millet bu işlerden hala da cekiyor
akıllı olmalıyız
saygılarımla