Bir dönüm noktasındayım Yaşamın. Kör kuyulara sarkıtıyorum Kovamı. Çekiyorum yavaşça Umutsuz. Başım ellerimin arasında Düşünüyorum. Derken; Bir güvercin konuyor Omzuma. Ağzında zeytin dalı Bembeyaz. Elimi uzatıyorum sevgiyle Gülümsüyorum. Devam diyorum Yaşamaya. Seninle ya da sensiz…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİNLE YA DA SENSİZ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİNLE YA DA SENSİZ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben 7-8 aydır rahatsızdım. Safra yollarından ameliyat oldum. Şimdi nekahat dönemindeyim. Evde dinleniyorum arkadaşım. Çok şükür iyiyim. Yeniden görüşmek beni de mutlu etti. Sevgilerimle.
Teşekkür ederim arkadaşım uzun süreden sonra tekrar görüşmek mutluluk verdi.Sagol arkadaşım ben iyiyim hayat devam ediyor sen nasılsın canım arkadaşımm....
Şairin kaleminden umuda açılmış kanat seslerini okuduk... Umutsuz değiliz sadece görmekte zorlandığımızda birileri bunu bize hatırlatır... Ne güzel hatırlayabilmek ve hatırlatan olabilmek... Umudunuz hiç bitmesin ve korktuklarınızdan emin olmanızı, ulaşmak istediklertinize ulaşmanızı dilerim... Çok güzel yakın, sevgi dolu dizeler... Yüreğinize sağlık... sevgilerle..
Güvercinler gagalarında hep zeytin dalı taşısın barış gelsin insanlığa. Yeryüzünde sevgi hakim kılınsın.Ne yaşanılası yer olurdu dünya.Keşke olabilseydi.Yok etmeseydik insanı ve insanlığı.Duyarlı yüreğinizi kutluyorum.Çok güzeldi sayfanıza düşen sözler.Keyifle okudum dost kalem..Yüreğinize sağlık.Egeye selam ve saygılar.
Yalnız yürümek zorunda kalırız bazen..... elde zeytin dalı varsa uzun sürmez bu yalnızlıklar...... Dostluk ve güzelliklere çıksın bütün yollar... Kutluyorum....Selam ve sevgiler çokça......
Bir dönüm noktasındayım Yaşamın. Kör kuyulara sarkıtıyorum Kovamı. Çekiyorum yavaşça Umutsuz. Başım ellerimin arasında Düşünüyorum. Derken; Bir güvercin konuyor Omzuma. Ağzında zeytin dalı Bembeyaz. Elimi uzatıyorum sevgiyle Gülümsüyorum. Devam diyorum Yaşamaya. Seninle ya da sensiz…
Sevmek ve sevebilmek,sonradan aradığını bulmak,onunla anlaşmak,arkasında hüzünlü bir dram..Sevgi ve saygılarımla...
Bir dönüm noktasındayım Yaşamın. Kör kuyulara sarkıtıyorum Kovamı. Çekiyorum yavaşça Umutsuz.
O'nunla olabilse...fakat nafile...Aşkların kanununda sanki kavuşmak yok...Sevenler hep bedbaht...hüzünlü...Ne var ki insan en çetin acılara katlanmaya da tahammüllü...Dünyaya tutunmasını bilebimekte...Zaman zaman bu mücadeleyi kaybdenler olsa da...
Bazen beklentilerimizde yanılırız. Ama yola devam edebilmeliyiz. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim arkadaşım. Şiir dünyama hoş geldiniz. Selamlar İzmir'den.