aramaktansa bulmayı seviyorum görmediğim renkleri düşte karşılamayı uzayan gecede kısalırsa karanlık güne ne denli sevincim artar
sabaha karşıları çok seviyorum günün maviyeşile bandığı anı yaşamsa rahminde gizli sancılı o güne benzeyen doğacaklar var
bana hayal ettiklerimin yok olduğunu söyleme buz esintileri sabahın denizinden gelirken yani bu gününde farkı yoksa yarından her gece akşamın ertesinde değildir
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE AKŞAMIN ERTESİ DEĞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE AKŞAMIN ERTESİ DEĞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
izmir den güzel şiirler çıkıyor ne iş:)) sevgili ustat tebrıklerimle çok güzel di beğeniyle okudum . teşekkürler. istanbul dan izmir karşıyakaya sevgiler selamlar...
eee, ne yapalım sen onları seviyorsan yâni...yengem duyarsa görürsün sen sevmeyi...yengeee...neyse hadi korkma ramazanlık şakaydı...işin ciddî tarafı çok güzel bir şiir...ya seninle bir kaç senedir şiirler yayınlıyoruz...mesajlaşıyoruz da bir türlü yakın plandan tanışamadık gitti...hadi hayırlısı diyelim...abim ve eşi yani yengem şu an İzmir'deler...oğullarının yâni yeğenimin salı günü mezuniyet töreni var İzmir Ege Üniversitesi Diş Hekimliği'ni bitirmesi nedeniyle...sevgi ve selamlar...saygımla kardeşim...
oktayzerrin tarafından 9/30/2007 11:11:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
samii kardeşim, anlaşılan bizden kurtuluşun yok, nereye kaçsan buluyoruz değil mi, hani bir şarkı var ya, YA BENİDE GÖTÜR YA SENDE GİTMEEEE, şiirini kutlarım yüreğine sağlık, kulhilmi