(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hep havada şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hep havada şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hakikaten öyle ... o günlerde gökten TOPLAMAYA çalıştığımızı bugünlerde buluttan ÇIKARAMIYORUZ.. BÖLÜNE bölüne yaşadığımızı farkedezsek , 4 işlemle 1 bir cevap bulamıyacağız ve valla bir gün ÇARPILACAĞIZ... :))
Bir zamanlar Gırgır diye bir mizah dergisi vardı...Orada da bir tipleme vardı Avni diye...Daha sonra Dıgıl oldu ( 26 yaşındaki ikinci oğlum Tuğrul'un lakabı...Hatta cep telefonumda bile Dıgıl diye kayıtlıdır ) İşte o Dıgıl da kar tanelerine ateş ediyordu yağmasın diye...Nedense o aklıma geldi.
Valla ben okurdum ama evde tabii ki...Abim alırdı...Başta da baba olmayınca rahat rahat okurduk...O dergidekilerle kafalarımız uyuşmazdı ama okumasına okurduk yine de...
bir Tanrı'yı bir de beni sakın unutma çınladın durdun kulaklarımda süzülen yaştın yanaklarımda bir şarkı oldun dudaklarımda senin ismini söyleyip durdum bir şarkı oldun dudaklarımda seni sevdiğimi döyledim durdum
o günlerde gökten TOPLAMAYA çalıştığımızı bugünlerde buluttan ÇIKARAMIYORUZ..
BÖLÜNE bölüne yaşadığımızı farkedezsek , 4 işlemle 1 bir cevap bulamıyacağız ve valla bir gün ÇARPILACAĞIZ... :))