Muhteşem MüfteriKendi siluetin düşmüş o filme Sultan Süleyman kim, sen kim be gafil! Bir nebze başvursan, tarihi ilme Edepten, hayâdan, ahlaktan sefil! Sultan Süleyman kim, sen kim be gafil! Yoksa içindeki hala Mohaç mı? Viyana’ya kadar yıkılan haç mı? Zigertvar önünde giyilen taç mı? Böyle değil ise kim sana kefil! Sultan Süleyman kim, sen kim be gafil! Güya roman yazıp sanat yapmışsın Senaryondan belli virüs kapmışsın Zihnen, fikren fakir, cüce çapmışsın Güneşe çiş eden babasız tıfıl! Sultan Süleyman kim, sen kim be gafil! Ele yama yapma kendi kelini Biri koparmadan hain dilini Asrın müfterisi tez çek elini Gürültüsü büyük, bücür, minik fil! Sultan Süleyman kim, sen kim be gafil! Muhteşem yüz yılı karartamazsın Her ton gür yeşili sarartamazsın Bu bağdan menfaat çıkartamazsın Tarihi katleden, bilinçli katil! Sultan Süleyman kim, sen kim be gafil! Mali hülyan geniş, kendinden menkul Seni yetiştiren, de hangi okul Siyonizm’e uşak, haçlıya tam kul Senaryon, oyunun, fiyasko, rezil! Sultan Süleyman kim, sen kim be gafil! Salih Yıldız…14.12.2011 . |
OSMANLI PADİŞAHLARI VE MUHTEŞEM REZALETLERİ:
Osmanlı padişahı Yavuz Sultan Selim tahta çıkar çıkmaz iki ağabeyini, şehzade Ahmet ve şehzade Korkut’u boğdurtarak öldürttü. Bununla yetinmeyip, üç kardeşinin toplam 5 oğlunu, yani 5 öz yeğenini de boğdurttu, bunlardan biri daha yedi yaşındaydı.
Yavuz Sultan Selim’in katliam dosyası çok kabarıktır.
Anadolu’da kadın erkek, çocuk genç yaşlı, suçlu suçsuz demeksizin 50 bine yakın alevi öldürtmüştür. Yıllarca sürüp gitmiş Türkmen ve alevi katliamlarının planlayıcısı, yöneticisi ve sorumlusu Osmanlı padişahlarıdır.
Seri katliamcı padişah
Osmanlı padişahı III Mehmet tahta çıkar çıkmaz 19 erkek kardeşini boğdurdu. Bununla yetinmedi, 20 kız kardeşini de aynı gece öldürdü.
Seri katliamı sürdüren padişah III Mehmet, babasının gebe eşlerini ve kundaktaki kardeşlerini de öldürtür. Ergenlik çağındaki iki kardeşinden gebe kalmış olan yedi cariyeyi denize attırıp yok eder. Padişah III Mehmet işlediği insanlık dışı cinayetlerinin zincirini, öldürdüğü 16 yaşındaki oğlu şehzade Mahmut’un kanıyla tamamlamıştır.
Yani,, 19 u erkek toplam 39 kardeşini, öz oğlunu, babasının gebe eşlerini ve kundaktaki kardeşlerini katletmiş osmanlı padişahı III Mehmet gibi bir seri katille karşılaşılmamıştır.
Osmanlı padişahı Kanuni Sultan Süleyman, kendisinden önceki padişah babası bütün soyunu yokettiği için öldürecek akraba kalmayınca , araştırdı, soruşturdu, nihayet rodos adasında yaşayan fatihin torununu (yani cemin oğlunu) buldu ve öldürttü. Öldürecek akraba bulamama konusunda en şanssız padişahtır Kanuni Sultan Süleyman.(ama daha sonraki yıllarda kendi oğlu mustafa'yı öldürdü) Şehzade Mustafa’nın boğularak öldürülmesini perde arkasında zevkle izleyen alçak bir evlat katilidir. Sultan Süleyman, İran’a kaçan oğlu Şehzade Bâyezıt’ı ve Şehzade’nin dört oğlunu İran’da öldürtmüştür. Beyazıt’ın üç yaşındaki beşinci oğlunu da daha sonra Bursa’da boğdurtmuştur. Sultan Süleyman, yalnız evlat katili değil, torun katilidir de.
Fatih Sultan Mehmet, ünlü kanunnamesiyle devletin bekası için baba, kardeş, amca, anne vs. akrabaları öldürme hakkını yasallaştırır.
Osmanlı devletinin kurucusu Osman beyle birlikte aile içi cinayetler dizisi başladı. Osman bey, öz amcası Dündar beyi kendi elleriyle boğarak öldürdü ve cesedini sergiledi.
Birinci Murat hızını alamadı
I. Murat, babadan oğula gecen saltanat geleneğini bozarak, padişah olması gereken ağabeyi Halil’i öldürüp tahta geçti. Sonra diğer kardeşi İbrahim’i de öldürttü. Daha sonra öldürecek kardeş ya da akraba bulamayınca, öz oğlu Savcıbeyi öldürüp cesedini şehrin merkezine astı.
Soy kurutucu Yıldırım Bayezıd
Yıldırım Bayezıt’ın tahta geçtikten sonra yaptığı ilk iş, on kardeşini vahşice boğazlatmak oldu. Zaten yıldırım ünvanını, kardeşlerini öldürmekteki çeviklikten dolayı almıştır. Yıldırım Bayezıt İrana esir düşünce, kısa bir süreliğine onun yerine geçen oğlu Çelebi Mehmet, kardeşi İsa’yı boğdurttu.(fetret devri)
İkinci, birinciyi aratmadı
II. Murat tahta geçince Osmanlı cinayet geleneğini sürdürdü. Kardeşi Mustafayı öldürttü, diğer kardeşlerinin gözlerine mil çektirdi. Amcası Mustafa’yı kendi elleriyle öldürüp ibret olsun diye cesedini Edirne surlarına astırdı. Daha sonra alelacele bir ferman yayınlayarak ahaliyi amcasının cesedini izlemeye zorladı. Ceset, asıldığı yerde çürüdü.
Bebek öldürten Fatih
İstanbul’u fethiyle ünlenen, kimi çevrelerce Atatürk’ten daha büyük kabul edilen, İslamcılar ve milliyetçilerin adeta kutsal bir aziz olarak sundukları Fatih Sultan Mehmet’in kundaktaki kardeşini boğdurarak öldürttü.
Fatih, saltanat ailesi cinayetlerini yasallaştırmasıyla ünlenmiştir.
Ölüm Cem’i İtalya’da buldu
Fatih öldükten sonra iki oğlu hayatta kaldı. II: Beyezid ve Cem. Tahtı II: Bayezid alınca, Cem İtalya’ya kaçtı. Bayezıd İtalya’ya kaçan kardeşinin peşini bırakmadı. Önce Cem’in ülkede kalan çocukları Oğuz, Han, Ahmet ve Paşa’yı öldürttü. daha sonra rüşvet ödeyerek İtalya’da yaşayan kardeşi Cem'i boğdurttu.
Yavuzun heybesinde insan kellesi
Sadrazamının kellesini kendi elleriyle kestikten sonra kanlı kelleyi aylarca yanındaki heybesinde taşıyan Yavuz , işe kardeşleri Şah, Alem Şah, Mahmut ve Mahmut’un oğulları Mehmet, Musa, Emin, Orhan ve Osman’ı boğdurtmakla başlamıştı. Sonra büyük ağabeyi Korkut’u öldürdü. Kardeşi Ahmetle yaptığı Yenişehir savaşını kazanınca kardeşini ağır ağır işkence ederek öldürttü, ölüsünü sergiledi. Amcasının Bursa’da bulunan beş oğlunu İstanbul’a getirterek öldürttü ve böylece kendisinden başka soyunda insan bırakmadı. Yavuz ayrıca 50 bin aleviyi öldürtmekle de nam salmıştır.
Yeni rekorlar kırılıyor
III. Murat tahta geçer geçmez 5 kardeşini öldürttü, ama kardeş cinayetleri rekoru III. Murat’ta değil , III.Murat’ın yerine tahta geçen oğlu III. Ahmet, babasının öldüğü gün tam 19 kardeşini boğazlattı. Öldürecek kardeş, akraba kalmayınca kendi öz oğlunu uykuda boğdu.
Öz anneye işkenceli ölüm
IV. Murat ise, 4 kardeşini öldürttükten sonra, öldürülecek akraba bulamayınca annesi Kösem Sultanı işkence ederek öldürttü.
IV. Murat’ın yerine geçen IV. Mustafa ise önceki padişah olan III. Selim’i öldürdü. Cesedini kazıklara çakarak yaban hayvanlarına yem yaptı.
Her tür akraba cinayeti var
IV. Mustafa III. Selim’i sarayda vücudunu kılıçla parça parça doğrayıp öldürdükten sonra, tahtta uzun süre kalamadı. Onun yerine geçen II. Mahmut Osmanlı geleneğini sürdürdü.Tahta geçer geçmez Iv Mustafa’yı öldürmekle siftah etti. Sonra IV. Mustafa’nın annesini zehirletti. Bursa’da sürgünde ölen III Mustafa’nın karısını ve çocuklarını İstanbul’a getirterek boğdurdu.
Cinayetler sürüp gitti. Bu cinayetler zincirine Yedikule zindanlarında yeniçeriler tarafindan ırzına geçildikten sonra işkenceyle öldürülen Genç Osman’ı, zehirlenerek öldürülen Sultan II. Ahmet’i ve yüzlerce veziri ekleyebiliriz.
Anlattıklarımız denizde bir damla gibi. Babalarını, annelerini, kardeşlerini, amcalarını, çocuklarını ve torunlarını iktidar uğruna kendi elleriyle öldüren bir geleneğin , halklara ne yapacağını veya yaptığını ise varın siz hesap edin.
İşte Osmanlı…
Saygılar