Yüklenip azığımı sırtımda gün boyu Tuttum tek başıma dağların yolunu Çaylardan, derelerden kenar kenar Defne, mersin, gülpembe zakkum Gül deyince içim kanar...
Erguvanları ardımda bırakıp, İğne yapraklı herdem yeşil Reçine kokan ormanları geçtim, Vara vara vardım pınar Başında bir ulu çınar, eğilip içtim Çelik gibi suyundan yudum yudum...
Yaslandım bir müddet Gölgesinde bir söğüdün Çiçeklenmiş yaban armudu Ahını ahlata yükledim Dağ rüzgârlarıyla savruldu saçların Saçların buğday başağı Hüzün sarı sıcak, sert bir poyraz Yaladı yüzümü, indir bayır aşağı...
Unut gülüm, beni unut Ne akan su yerinde durur Ne esen yel, Hasretin nemi kendi sıcağında kurur Yel iner ovalara Savrulur buğday başakları Saçların denizlerce dalga dalga...
Yapayalnız doruklarında dağların Belli mi olur; başın döner apansız Düşecek olursun, Bir dal eline el olur Düşmekten kurtulursun, Belki bir diken batar Sarp yamaçlarda kayalara tutunursun Kaya bu ya; kayabilir yerinden Düşersin, uçurumlar en derinden...
Bir yaz günü dağların yolunu tuttum Akşama döndüm evime Ardımda seni unuttum...
Unut gülüm, beni unut; Umudu yağmura yükleyen bulut Aşar gider dağları, ovaları, çölleri Ardında suyu çekilmiş tuz gölleri Kıyısında bir ahlat ağacı Çakır dikenlerince yüklenir acı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUT GÜLÜM, BENİ UNUT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUT GÜLÜM, BENİ UNUT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel bir şiirdi değerli şair. şiiri okuuyunca insanın kendini dağlara, yollara, aşklara vurası geliyor. kış iyi geçecek sanırım. şiirinizden bunu hissettim. tebrikler ceplerimiz şiir olacak.