(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:))İşte yaşamın faturası... Başka neyimiz varki hocam..Bu günü kurtarırsak ne ağrı kalıyor nede sızı. Para zaten kalmadı..Dualarda çoğalınca sıkıntı oluyor:))))
Derviş dervişi tekkede, deli deliyi dakkada bulur derler ya... İşte bulmayı bilmek önemli olan. Nerde ne buacağını,nasıl ulaşacağını,kime bulaşacağını bilebilmektir aslolan. Her kim derse "ben" diye... Erken biner tahtaravalliye ...diyen 13.Yüzyıl sofistlerinden Meradenmar Muduna ne güzel anlatmış değil mi? Ya isme de bakın Allahım yaa..Merdenmar Mudura...hangi gerzek baba..hangi salak ana evladına böyle bi isim koyar yaa.. Bi bakarmısınız """Merdenmar pııışşşş pışşşşşşş" İşte bakın bu bile bir iş. Kiminin duası ? Heralde "masaya iki Ukraynalı çeeeeekkk hayırlısıylan " diyenlerden beklemeyeceksiniz duayı. Ben dururken. :)))) Kiminin parası ? Hadi hayırlısıııı...
bilemeyiz aslında yüreğindeki sızıdır insanın karnını ağrutan onu acılara koyup da derbeder eden kimide aklınca kendisini kurnaz sanar hayellere dalan ama her ikisinide ayırt etmek kadar tanımakda güç herkesin parasına gelince kendinde kalsın herkese allah daha çok versin deriz duaa
güzel bir tarz ve anlayış tebrikler.. sevgi ile kal
Kim
kiminin karın ağrısı
kiminin yürek sızısı
kiminin aklında tilkisi
’kiminin parası
kiminin duası...’
kimininde yürek güzelliginde siirir yüregin var olsun kalemin daim olsun kutluyorum sairem