Toplandı anılar Dürüldü rüyalar. Umutlar yüklendi Kanatlı sandala. Tek küreğimle Seyir halindeyim. Siyahtan beyaza Renkten rengeyim. Şimdi göç zamanı Yeniden sendeyim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Toplandı anılar Dürüldü rüyalar. Umutlar yüklendi Kanatlı sandala. Tek küreğimle Seyir halindeyim. Siyahtan beyaza Renkten rengeyim. Şimdi göç zamanı Yeniden sendeyim…
Özlü sözlerdi, vurgularıyla güzel bir şiir, değerli şairi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Toplandı anılar Dürüldü rüyalar. Umutlar yüklendi Kanatlı sandala. Tek küreğimle Seyir halindeyim. Siyahtan beyaza Renkten rengeyim. Şimdi göç zamanı Yeniden sendeyim…
Tek kelime yine nefis dizeler...ve fotoğraf...tebriklerim gönül sesine, sevgilerimle ....,
Karamsarlıktan umutlara,bütün güzelliklere olsun duyguların göçü... Çok güzel bir seslenişti şiiriniz. Bütün kalbimle kutluyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum...
Toplandı anılar Dürüldü rüyalar. Umutlar yüklendi Kanatlı sandala. Tek küreğimle Seyir halindeyim. Siyahtan beyaza Renkten rengeyim. Şimdi göç zamanı Yeniden sendeyim…
Yeniden O'nda olmak...ne güzel...Yüreğimizde gökkuşağı oluşmuşsa sorun yok...Sevmek acılarıyla güzeldir...tebriklerimle...
Toplandı anılar Dürüldü rüyalar. Umutlar yüklendi Kanatlı sandala. Tek küreğimle Seyir halindeyim. Siyahtan beyaza Renkten rengeyim. Şimdi göç zamanı Yeniden sendeyim…
kısada olsa güzeldi saygılarımla canım anlatmış derdini izmire selam saygılar
AYSE 09 tarafından 12/14/2011 6:07:13 AM zamanında düzenlenmiştir.