(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
3,14 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
3,14 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben anlamam matematik fizikten vaz geçmem asla ve asla aşktan sevgiden şiirden komik buldum açıkçası diyeceksinki okuma ne olursa olsun yazılmışsa okurum saygılarımla
Tabi eksiklik nerede diyeceksiniz ? Eksiklik küsuratın uzamasında :))
Bir de; kendimce bütün DOĞRU ları bulunduğu koşullarda Doğru kabul eden biriyim... Bildiğimiz tüm doğruların; zaman, mekan ve değişen koşullarda değiştiğine inanır ve böylecede şaşkınlığa uğramaktan kendimi korumuş olurum. Acizane size de öneririm...Doğru yoktur gibi bişey yani... Saygılarımla...
Aaaahhh aaaahhhh ben bu pi sayısından neler çektim...Uykularıma bile girmiş...Rüyamda pi pi diye sayıklayınca annem-babam benden şüphe etmeye başlamışlar. Taa ki evlenip çoluk çocuğa karışınca anlamışlar bir anormallik olmadığını.
O saatte şampiyon olduk ----------------------------------------------------------- Çay içinde dökme taş Gönlüm huni gözüm yaş Aklimi baitan aldi Orta boylu kalem kaş
Bir mumdur iki mumdur üç mumdur Dört mumdur on dört mumdur Bana bir bade doldur Bu ne güzel düiündür ha ninnah Ha ninnah ha ninnah
Bu küçe uzun küçe Küçeye serdim keçe Hak yoluna üç kurban Yar gele burdan geçe
Bir mumdur iki mumdur üç mumdur Dört mumdur on dört mumdur Bana bir bade doldur Bu ne güzel düiündür ha ninnah Ha ninnah ha ninnah
Bu küçe yar uşağı Belinde şal kuşağı Hergün gelip burdan geç Çatlasin el uşağı
Bir mumdur iki mumdur üç mumdur Dört mumdur on dört mumdur Bana bir bade doldur Bu ne güzel düiündür ha ninnah Ha ninnah ha ninnah ............................................Belkıs Akkaleden gelsin
Pi sayısı Babiller, Eski Mısırlılar ve pek çok eski uygarlık tarafından biliniyordu. Onlar, tüm çemberlerin çevresinin çapına bölümünün sabit bir sayıya eşit olduğunu fark etmişlerdi. Bu sabit sayının bulunması artık çapı bilinen her çemberin çevresinin hesaplanmasına imkan tanıyordu. M.Ö. 2000 yılı civarında Babiller p sayısını 31/8 ya da 3,125 olarak kullanıyordu. Eski Yunanda karekök 10 ya da 3,162 sayısı kullanıldı. Arhimedes ise (M.Ö 287 – 212) 3 10/71 ve 3 1/7 sayısını p sayısı olarak kullandı. M.S. 500 yılı civarında p sayısı için 3,1415929 olarak kullanıyordu. 1424 yılında İran’da virgülden sonraki on altı basamağı doğru olarak biliniyordu. 1596 yılında Alman Ludolph van Ceulen, p nin virgülden sonraki yirmi basamağını hesapladı ve bu sayı Avrupa’da Ludolph sabiti olarak bilindi. O tarihten sonra p sayısının virgülden sonraki milyarlarca basamağı hesaplanmıştır.
komik buldum açıkçası diyeceksinki okuma ne olursa olsun yazılmışsa okurum
saygılarımla