(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Elin oğlu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elin oğlu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir tek kalp, bir kap su gibi sadece bir aşkı istiab edebilir. Artık her şey değişti. Bazı değişimler olumlu ve erdemli olurken bir çok değişim olumsuz ve rezil bir hal ile sırıtıyor hayatın her penceresinden. Artık insanlar yemek yemiyor tıkınıyor,bakıyor görmüyor, aşk artık eski Türk filmlerindeki kirletilip bir köşeye atılan fukara kızlar gibi,perişan,manasız ve sıradan duyguların esiri olmuş. Artık ne Kerem var ne Aslı Ne Yusufi bir sevda hissedilir kararan kalplerde ne Züleyha bakışlı acılar kaldı hafızalarda. Artı her şey poşette , kopya ve "kof". Biz hala o yürekleri dağlayan aşkların dağları deldiren tutkuların efsunlu havalarından bekleyelim hakiki hisleri. Saygı ile.
Ben de gördüm...Hatta belediye otobüslerinde bile var reklamları...Namıssızlar reklamı yapıyorlar ama o semtlere beleş götürmüyorlar ki gidip bakalım semtlere göre göre hatun nasıl oluyor...Mesela Karaköyde hep zenciler mi var...Aksaraylılar hep ak mı...Sarıyerliler sarışın mı? Arnavut köyde oturanlar arnavut mu?...Çengel köydekilerin bacakları çengel gibi mi?
Ben Zeytinburnunun hikayesini yazayım..Ötekileri de sen bul...
Çoook eski devirlerde ıssıs bir yermiş Zeytinburnu...Oraya ilk yerleşen de burnu oldukça iri olan Seyit adında biriymiş....Sonraları başka insanlar da yerleşmiş...İnsanların dikkatini çekmiş Seyit'in burnu....O yüzden de semtin adı Seyit'in burnu olmuş....Zamanla Zeytinburnu demeye başlamışlar...( Ben uydurduuuummmm)
... ... orası ... ya da burası ... önemli olan gönlünün aurası ... her sabahın bir akşamı ... her gecenin bir şafağı var da ... gülün dikeni yok mu ... orkideler bataklık çiçeği değil mi !?...
... varsın herşey bu dünyada olup bitsin ... gidecek olanı tutacak değil bu alem ... buraya atılmışlar Havva ile Adem ... burada verilmişler yine toprağa !...
... hayat bu ya ... duyarlı olmak var da ... hoş-görüye yer yok mu !?...
... sanki biraz şiir gibi bir yorum oldu ama, tarzım bu işte affedin lütfen ... bu da Eyüp hocanın yorumu ve bakışı işte ... hoş görmeniz dileğiyle ... saygıyla ve de sevgiyle,
Sana inat ben kendime ve diğer yolculara yumurta haşlayacağım. Yanına da börülce, taze nane, açık ekmek, kırmızı acı biber... hadi gel de yeme bakalım.
Bunları gören uzaylılar bize yakıt bile verirler :):)
çok anlamlıydı haklısın ama unutmaki o edepsizlik hayasızlık içindeki çouklar senin benim onların yaşamı biz çok kişinin yaşamı gibi boş kandırmacadan ibaretir bir söz vardır belkide ayeti hatırlamıyorum bazı şeyler üstü şekerle kaplı zehir gibidir oysa elin de bizimde ve bizlerede lazım olan üstü şeker altı şeker olandır ancak o zman hak yerini bulur
yüreğine sağlık tebrikler
dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın her yer neşe ve huzur dolar selam dua ve saygılarımla .A.E.O
Biliyorum tarzınız değil ama son astığım şiirime seslsndirme ekledim. Yıllar sonra bile dinleyince kötü oluyorum..İşte aşk böyle yaşanmalı..Onunla yaşamayı kabul edip mutlu olmalı diye düşünüyorum... Ama herkesin sevdası kendine büyük:)))))))))
Artık her şey değişti.
Bazı değişimler olumlu ve erdemli olurken bir çok değişim olumsuz ve rezil bir hal ile sırıtıyor hayatın her penceresinden.
Artık insanlar yemek yemiyor tıkınıyor,bakıyor görmüyor, aşk artık eski Türk filmlerindeki kirletilip bir köşeye atılan fukara kızlar gibi,perişan,manasız ve sıradan duyguların esiri olmuş.
Artık ne Kerem var ne Aslı
Ne Yusufi bir sevda hissedilir kararan kalplerde ne Züleyha bakışlı acılar kaldı hafızalarda.
Artı her şey poşette , kopya ve "kof".
Biz hala o yürekleri dağlayan aşkların dağları deldiren tutkuların efsunlu havalarından bekleyelim hakiki hisleri.
Saygı ile.