(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üf, söze baak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üf, söze baak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
olsun aranızda konuşuyorsunuz beni görmezden gelip ayıp yani, insan dudak ucuylan der hem aslında ucuylan değil dolu dolu der nasılsa İzmir nire Antalya nire.:)
'ne ise..ne isek, O' kadar' diyoruz.. herhal :)) o vakit 'hep güzeliz' biz ...deyip noktalasam!
olmaz :) sizi.. 'dünya dönse -benle!- nereye kadar...' diyen (yeni resim/avatarınız, daha iyi oldu..-bu arada ben de demiş olayım) ŞİİR yazı üslûp-dilinizi... her defasında yorumla-ya-masam da zevkle takipdeyim ...teşekkürümdür :)
anlaşıldı cep cüp kullanmaz isek de duman ile neyim muhaberat eyleriz rakı parasını biriktirekoyulayım ben hele
burada iç çeke çeke içten mırlıyorum; (vay vay vay, zam da geldi zıkkıma.. bu savrulmacının de pek nezaket kurallarına uyup yapmacıktan da olsa "lafı mı olur abemm.." diyeceği de yok.. hemen yıkılıverdi garip emeklinin omuzuna.. neyse, kader) vardar ovaa sııı vardar ovaa sııı...
valla mirim aynı yerde yaşıyor ola idik ben rakı paranı verirdim zulabulayla' n çaylarımızı içerdik, küfe neyim de alırdık yanımıza seni de taşırdık, yeter ki kapler kırılmaya
caanımın cücüğü elbette koka mmiissleer gibi kaç kat kabuk altında saklarım onu ben bilin mi duurr.. (o kadar kabuk altında kokar işte diyemeyeceeniz) açar da bohçayı mehtaba karşı havalandırmam mıı
affedersin dedeciğim göze bak diycektim aslında şey oldu
ftojenik bi göz şeysi diycektim
yok onu da demiycem
şimşek çakmış sanki bu göze
yoksa o mu şimşeğe çaktı :( neyse