ölgün bakışlardan süzülen yorgun ifadelerle doğdu gün farklı birşey yok bugün mecalsiz,kırgın,bezmiş tavırlar gelip geçen otobüslerden sızan kahırlar ve eylül kokusu sinmiş sussuz,duraksız ağıtlar.... yine seki şarkılardan taşmış hüzün....
öğlene koşarken zaman sıkılır beklemekten ikindi gölgeler sokakları. uyuşuk uyuşuk gezinir kediler damlarda kaçak gözler esirdir camlarda. kaygılıdır korkular bile, yavaş yavaş gelmektedir artık gece...
ışıkları yanar evlerin birer birer sataşmakta karanlığa kediler çocuk sesinden uzak günün geceside yalnızdır elbet anlamı yok ki sözün vurdumduymaz olmuş kelimeler..
vurgun saatler akarken ağır ağır düşüverir seslerin göz kapakları gittiğinden beri hep aynı annem!!! yas kentinin siyah insanları
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAS KENTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAS KENTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
vurgun saatler akarken ağır ağır düşüverir seslerin göz kapakları gittiğinden beri hep aynı annem!!! yas kentinin siyah insanları .....................Bitirdi beni bu mısralar. Kutluyorum.
düşüverir seslerin göz kapakları
gittiğinden beri hep aynı annem!!!
yas kentinin siyah insanları
.....................Bitirdi beni bu mısralar. Kutluyorum.