(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON PİŞMANLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON PİŞMANLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Sami hep söyleriz ama ben bir kere daha söylemek istiyorum keşkelerin olmadığı illa olması gerekiyorsa da az olduğu bir yaşam olması sanırım hepimizin dileği ve ben bu dileklerimi bir kez daha yineliyorum sevgili dostum için de keşkelerin olmasın sevgili Sami.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Bir hatıra bıraktım sana kendi özümden Başım yere eğiktir döndüm diye sözümden Kıskanırken ellerden hem de iki gözümden Kaybolan yıllarıma ben de dünden pişmanım
Arslan dost, güzel bir dörtlük, tebrik ediyorum ve ben de şunu itiraf ediyorum."Bazı olumsuzlar karşısında pişmanlık duyduğuma çok pişmanım":) çünkü bir şey değişmedi ve ben pişman olmamayı öğrendim.Sevgiler.
Hayatımızdaki bazı pişmanlıklar bize her biri bir ders olarak geri dönüyor,tabi ders alabiliyorsak.Bazende düşünürüm yaşanması gerekiyordu yaşandı diye işte o zamanda pişmanlık duymuyorum geçmişten:))Bu da ayrı bir teselli.) değil mi? değerli kardeşim..
tabi zaman düşüncveleri değiştiriyor ve geçmişte doğru zannederek yaptıklarımız bu günün pişmanlıkları oluyor. olsun bence ki geliştiğimizi anlayalım...çok güzel bir dörtlüktü.tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
Bende olan hatıran,asla kaybolmayacak Kaybolan yıllarıma,ben şimdiden pişmanım...
şair nail yavuz derki. keşkelerin ipine sarılmadan:) bence pişman olmayın.iyi yada kötü ne yaşanıldıysa siz yaşadınız.sen istediğin için dimi...keşkelere yada pişmanlıklara sığınmayalım derim insan olarak. saygılarımla.şiiriniz cok kısa ve öz tebriklerim kaleminize...
KAYBOLAN YILLARIMA BEN ŞİMDİDEN PİŞMANIM, İZMİR GÜNLERİM,BUCA EĞİTİMLİ YILLARIMIN KAYBOLUP GİTMESİ BENİ DE ÜZÜYOR... GÜZEL BİR ŞİİR GÜZEL BİR ŞAİRDEN VE İZMİRDEN GELDİ... TEBRİKLER İZMİR....
Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Çınar GÖLE