(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gibisi yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gibisi yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üfffffff diyorum sana, delisiyim delisi sabah şekersiz sade bir fincan nescafe yanında acı bitter çikolata değmeyin keyfime aman Allahhh ardın birde sigara yakarım işte o an kahvem ve sigaram ve ben muhteşem üçlü değmeyin keyfime dünyalar benim zaman durur dünya yıkılsa umrumda olmaz... üffff içmem lazım ısmarlıyorum bendensizniz -usta edebiyat defterinde ki herkese bende kahveee:)
esme bacı, hemen sıcak suyla karıştırılıp yapılabilen bol köpüklü kahvede var türk kahvesi diyorlar ya öyle inanki buda fena değil şekersiz olanı tavsiye ederim afiyet olsun şimdiden
:)))))) valla mahcubeynem çivit mavisi olurdu eskiden.. annem çamaşıra da katardı beyazları kazanda kaynatırken.. bi de kola vardı... yakalarımıza ve annem kep'ine uygulardı...kumaş sertleşirdi.. bi de eski hemşire pelerinleri vardı battaniye gibi...siyah uzuun... eskiden neler vardı. nereye gitti bunlar. yoksa gidenler onları da aldı götürdü mü? ya bi de diyorum ki herhangi birimizin öldüğünden diğerimiz nasıl haber alacak ? Offfff....