Dün gece seni bekledim sabaha kadar Hava yağmur yağacakmış gibiydi Ve dağılması gerekiyordu içimdeki kederin Bütün kırlangıçlar acılıydı gökyüzünde Dün gece seni bunun için bekledim işte Hava yağmur yağacakmış gibiydi Hava deli gibiydi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dün Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dün Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Kohen,güzel yorumunuza çok teşekkür ediyorum.Ben daha yolun başındayım on yedi yaşındayım.Bir yıldır beraber çalıştığım Çetin Altungüneş'in bana açtığı yolda bir merhale katettiğimi yorumunuzdan görmek beni çok mutlu etti.Selam,sevgi ve saygılarımı gönderiyorum efendim...
Dün gece seni bekledim sabaha kadar Hava yağmur yağacakmış gibiydi Ve dağılması gerekiyordu içimdeki kederin Bütün kırlangıçlar acılıydı gökyüzünde Dün gece seni bunun için bekledim işte Hava yağmur yağacakmış gibiydi Hava deli gibiydi...
Duygulu muhteşem güzel bir eser okudum yazan kalemi duygulu yüreği canı gönülden kutlarım çok güzeldi tebriklerimle en içten saygılarımla..
Dün gece seni bekledim sabaha kadar Hava yağmur yağacakmış gibiydi Ve dağılması gerekiyordu içimdeki kederin Bütün kırlangıçlar acılıydı gökyüzünde Dün gece seni bunun için bekledim işte Hava yağmur yağacakmış gibiydi Hava deli gibiydi... .........kısa ve öz olmuş...emegine saglık
KUTLARIM SAİR'İM.
Harika bir siir okudum..........
İmge ve Vurgulu ses çıkışları ,lirik betimlemelerle işlenmiş ,,,
Ve okurken düşündüren harika bir siir....
Tebrik ederim hocam.......
SAYGILARIMLA .......
JANET KOHEN