(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Denkleşmiyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Denkleşmiyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Buralara yabancılar geliyor hepsinin ellerinde birer kağıt ne alacaklarını adamlar not tutmuşlar. Ona göre alış veriş yapıyorlar. Bizse markete salla pati giriyoruz ve önümüze ne çıkarsa alıyoruz. Sanırım bundan da kaynaklanıyor olabilir. Saygılarımla
*********************** Ey Sevdiğim Sana Şikayetim Var Sözleri
Ey sevdiğim sana şikayetim var Ne sevdiğin belli ne sevmediğin Ben de bir insanım bir de canım var
Ne sevdiğin belli ne sevmediğin Hainsin oy zalimsin oy nedeyim oy
Eski günler hayalimden gitmiyor Dün dediğin bugünkünü tutmuyor Yiğidim ya sana gücüm yetmiyor
Akarsuyum böyle miydi ahtımız Onun için viran oldu tahtımız Umudum yok gülmez artık bahtımız ***********************************************Bak bunda bir dediği diğerini tutmuyo....
Talebeler bile şaşırıyor. Parayı kim buldu diye soruyorum. Valla ben bulmadım ya da hocam kim kaybetmiş ki kim bulsun diyorlar...Gerçekten de para hayatı çok zorlaştırdı çoookkkk..Özellikle de benimkini.
Adamın birinin bakkala, manava, ev sahibine, uçan kuşa borcu varmış. Ve ay başı yaklaşıyor adam kara kara düşünüyormuş bu borçlerı nasıl kapatacağını. Hanımı gelmiş '' Üzülme ve de düşünme'' demiş..Sonra açmış pencereyi ve beğırmış...'' Eyyy komşular, bizden alacaklı olanlar..Hele çıkın sokağa bakın ne diyeceğim'' Alacaklılar heyecanlqa sokağa çıkmışlar belki sevindirci bir haber duyacakları umuduyla. Kadın: '' Hiç kimseye beş kuruş veremeyeceğiz. Kusura bakmayın'' deyip pencereyi kapatmış. Ve kocasına dönmüş: '' Şimdi sen düşüneceğine bırak onlar düşünsün''
Ben hesaplıyorum. Diyorum ki bu hanım kardeşimin şiirlerini hep okuyorum. Çok da güzel yazıyor. Ama merak ediyorum, sayfamı ziyaret ediyormu acaba. Yazıyorum bakıyorum karşılığı gelmiyor. Demekki diyorum, verdiğim le aldığım denk değil. BEn şikayet etmiyorum. (etmiyordum) ama şikayet sizden gelince dayanamadım...;)
ben o oyunu çok sevmiştim ama sadece kelime türetin dediklerinde orda yazma hevesim kırıldı. sonra baktım, forum da zaten kelime türetmeymiş :) orda devam etmenin anlamı kalmadı benim için
eleştirilerinizi ölçülü yapın demiş yönetim,o yüzden başlayalım ,sen gördüğün her parlak ambalajlı çikolataya saldırırsan tabi "ölçü" tutmaz...saygılarımla arz ederim...
Saygılarımla