(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖRT PERDELİK OYUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖRT PERDELİK OYUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşam baltan sona traji-komik oyunların sahnelendiği kocaman bir sahne..
Bize biçilen roller gereği, bu oyunda kusursuz oynamaya çalışan aktörleriz herbirimiz de..
Ömür denilen,bize ayrılan zaman dilimlerinde bu oyunları oynaya oyna bitip gidiyoruz işte. Arkdan gelenlere devrederek rollerimizi,, Yaşam durmadan devam ediyor bilinmeyen sonsuzluklara ..
Değerlendirmeniz ve güzel sözleriniz için çok teşekkür ediyorum siz değerli şair JANET Hanım'a , Saygılarımla..
Hafifler mi insan ? dediniz ya şair, Taşıdığı yükün nicelik ve niteliğine bağlı olsa gerek sin'e koyarken o yolcuyu. Benim yükümü sorarsanız eğer, Yıkmalarla bitmeyecek ağırlıkta yüklerim olduğunu sanıyorum / affola..
Çok teşekkür ediyorum ,kafkas yürekli şair GÜLESEN Hanım size.. Selam ve sevgilerimle...
İnanın bu kalemi çok özlemiştim.
Kucak dolusu sevgi bıraktım gidiyorum.