sanma silersin hayatından her şeyi bir kalemde yağmurlar düşsede gözlerinden yere alevlerin tutulmaz / kor yanında olsada aşk dönüşsüz yollar gibidir hayat / götürür seni kendi istediği yere
işte ben bir türlü ununu eleyip / asamadım hayallerimi esir olmuşum / tâ başından nefesime burada dönüşümsüz nöbet tutar omuzlarımda melek ruhum ayrılıp bedenimden toprağa düşene dek kimin elindedir bir lokma ekmeği sindirebilmek elinde olmadığı halde sanılarıyla öyle zannetmek ALLAHIM AFFET
küfrün karanlık çukurlarına düşmemeli burada insan yaşamın devamı değilmidir güzeli hayal etmek ? bataklık galla kuyusu gibi / bilerek şirke düşmek sola çeken omuzlarında / günaha / sebep mi oluyor / sadece bir lokma ekmek yatacağın yeri seçmek ?
oysa güneş doğuyor gök delinmiş yağmur yağıyor / toprak yerinden oynuyor ya gündüzlerde karanlık olsaymış / güneş küsüp doğmasaymış kim ne yaparsa kendine
aslında bir mumun alevinde ısınmak gibi değilmidir hayat sanki tir tir titrediğinde yüreğinden ? hiç değişmez sahneler tek kişilik oyun gibi ey hat !
bilmemki acaba görüpte hayal etmesek / düşünmesek mi ?
olduğu gibi kabullenmekse aşk kabulensek mi ? ya sen onda kayboluyor / ya da senle var oluyorsa aşk
ya da arzuladığında ulaşmaksa eğer ulaşamadığında yanmaksa hislerde var olmuşsa her şey toprak harmanlanmış gök karışmışsa o zaman aşk
sen hadi tut gözlerini görme duyma kulaklarınla işitme dokunma ellerinle tenine sus konuşma kendi kendine suyu yakan / ateşi ne zaman gördün ? ağlama ya da gülme !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAKRAÇ..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAKRAÇ..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen hadi tut gözlerini görme duyma kulaklarınla işitme dokunma ellerinle tenine sus konuşma kendi kendine suyu yakan / ateşi ne zaman gördün ? ağlama ya da gülme !
Tebrik ediyorum. Çok güzeldi şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.
sanma silersin hayatından her şeyi bir kalemde yağmurlar düşsede gözlerinden yere alevlerin tutulmaz / kor yanında olsada aşk dönüşsüz yollar gibidir hayat / götürür seni kendi istediği yere
Hayat...tekrarı olmayan film...Hataları telafi edilemeyen...yeniden kurgulanamayan zaman dilimi...değerlendirenlere ne mutlu...fakat çok az istisnanın dışında herkesin zamanı kullanma hususunda pişman oluğunu söyleyebiliriz... Pişmanlıkların telafisi mümkün...ancak bunu idrak edebilme bilincinde olabilmek lazım...Hayatı klavuzuna uygun kullanabilirsek sorun kalmaz...Bu da nefsin kötülüklerinden, kötü insanların zararlarından v şeytanın aldatmalarından sakınmakla olabilir...Nasıl olacağını alemlerin fendisi, eşsiz güzel insan...son klavuz... gözümüzün bebeği...ifde buyurmuşlardır...uyan kurtulur elbette... teşekkürlerimi ve tebriklerimi sunuyorum...saygılar...
Entellektüel-41 tarafından 12/2/2011 6:35:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
sanma silersin hayatından her şeyi bir kalemde yağmurlar düşsede gözlerinden yere alevlerin tutulmaz / kor yanında olsada aşk dönüşsüz yollar gibidir hayat / götürür seni kendi istediği yere , ,,özüne yureğine saağlık candan niyaz tebrik ederim ALLAH dahim kılsın sevgiler
Anlam yuklu ... İmge zenginliği , vurgulu ses cikislari ,lirik betimlemelerle işlenmiş ve okurken düşündüren , Muhteşem bır siir....... Bastan finale akıcı .... Ve ani vurucu finali COK güzeldi ..
arzuladığında ulaşmaksa eğer ulaşamadığında yanmaksa hislerde var olmuşsa her şey toprak harmanlanmış gök karışmışsa o zaman aşk
sen hadi tut gözlerini görme duyma kulaklarınla işitme dokunma ellerinle tenine sus konuşma kendi kendine suyu yakan / ateşi ne zaman gördün ? ağlama ya da gülme !
göz ve gönül güzelliği aynı şekilde dizelere yansıyınca, yüreğin gölgesi aksedince, ilahi güce sığınınca, muhteşem olmaması ne mümkün...kutluyorum o güzel yüreğini,yazan kalemini ve gönül sesini....sevgilerimle..
sen hadi tut gözlerini görme duyma kulaklarınla işitme dokunma ellerinle tenine sus konuşma kendi kendine suyu yakan / ateşi ne zaman gördün ? ağlama ya da gülme !
Şair arkadaşımdan anlamlı ve güzel dizeler. Kutlarım kaleminizi. Sağlıcakla kalınız...
sen hadi tut gözlerini görme duyma kulaklarınla işitme dokunma ellerinle tenine sus konuşma kendi kendine suyu yakan / ateşi ne zaman gördün ? ağlama ya da gülme !
Çok güzeldi derin bir haz verdi.Değerli kaleminizi yüreğinizi canı gönülden kutlarım saygılarımla selamlarımla..
Bu gün okuduğum şiirler arasında ilk sıraya yerleşen bir şiirdi... hayat dersi veren , nasihat eden, uyaran, ve alın hissesnizi diyen şiirinizi kutlarım... saygılarla...
sen hadi tut gözlerini görme duyma kulaklarınla işitme dokunma ellerinle tenine sus konuşma kendi kendine suyu yakan / ateşi ne zaman gördün ? ağlama ya da gülme !
gönül gözü muhteşem çağlamış dost kutlar ve esenlik içinde sevgilerde kal...