Bölme Karadeniz'i Affetmeyiz biz siziİhtiyaç var birliğe Kardeşliğe erliğe Kötü laf söyletmeyiz Yurdumuzda dirliğe Bölme Karadeniz’i Affetmeyiz biz sizi Bir söyleyip caymayın Yalanları yaymayın Gözleri boyayarak İnsanları baymayın Bölme Karadeniz’i Affetmeyiz biz sizi Biz bağlıyız vatana Memleketim bir ana Kim yıkmak ister ise Ot tıkarız o cana Bölme Karadeniz’i Affetmeyiz biz sizi Yunanlılar Rumları Bırak o yamyamları Soy sopuna sahip çık Dost edinme hamları Bölme Karadeniz’i Affetmeyiz biz sizi Böldürtmeyiz bu yurdu Emek verdi her ferdi Ülkem için can verir Kahramanı ve merdi Bölme Karadeniz’i Affetmeyiz biz sizi Ormanları dağları Yeşilliği bağları Yurt uğruna fedadır Gazi ile sağları Bölme Karadeniz’i Affetmeyiz biz sizi Parçalayıp ve bölme Hem ağlayıp hem gülme Rezillik maskaralık Yalan yere hiç silme Bölme Karadeniz’i Affetmeyiz biz sizi Ayakta Karadeniz Tarihlerden vardır iz Seviyoruz birlikte Çocuk genci hepimiz Bölme Karadeniz’i Affetmeyiz biz sizi Namerdi edinme dost Hepsine çek hemen rest Bak bizlerden istiyor Hem bu canı hem de post Bölme Karadeniz’i Affetmeyiz biz sizi Söyler Hasan bu sözü Uyuma açın gözü Türkiye’ye Türk’e dön Çevir bu yana yüzü Bölme Karadeniz’i Affetmeyiz biz sizi |
Fatih Akça’ya,
Sayfalarca yazı yazsak birbirimizin söylediklerine karşı çıkacağız.Çünkü fikirlerimiz ayrı.Yunanın Kurtuluş Savaşında yaptıklarını hatırlatıyorum.ABD_AB ve PKK nın alçaklıklarını anlatıyorum.Bunlardan ses seda yok.Bunu okul çocuklarının yaptıklarına benzetiyorsun. Kıbrıs’ta banyoda öldürdükleri çocuklar söyleyeceğim Siz buna da başka bir şeyle cevap vereceksiniz.Soruma cevap vermiyor,konuyu geçiştiriyorsunuz. Yunanın yaptıkları.yazdıkları…Bunlardan habersiz gibi görünüyorsun.On iki milinden tut.Avrupa Birliği konusunda anamızı ağlatıyorlar.Yunanın yaptıklarını tarih kitapları yazıyor.Dünün Yunanı neyse, bugünün Yunanı da aynıdır.Bölünmekle ilgili sanki Türkiye’de yaşamıyorsun.Topraklarımız elimizden alınıyor.Habersiz görünüyorsun.Sanki bu memlekette 30 bin kişi ölmedi. İnsan Muz Cumhuriyetinde dursa, bunlardan haberi olur.Vatanı ve milleti sevmeyi aşağılar gibi yazmanız iyi bir şey değildir.Vatan olmadan hiçbir şey olmaz.Filistinliler olamadılar.Doğudaki ihanetten herhalde haberiniz yok.Belki size kalsa, özgürlükleri için savaşıyorlar dersiniz.Ermeniyi sevdiğiniz kadar birazda kendi insanına sahip çık.
Bir Ermeni sorunu için kara kara düşüneni görmedim diyorsunuz.İnternet sayfasında yaptıkları sayfalarca anlatılmaktadır. Dağ başında olsanız bile televizyonlar haberlerini vermektedir.Açık oturumlar yapılmaktadır. Ermeniler Türk Milletine ihanet etmişlerdir.Yedikleri çanağa pislemişlerdir.Yaptıkları ihanetle ilgil binlerce sayfa yazı vardır.Tabi ki bakmak,görmek gerekir.51 yaşında emekli bir öğretmenim.Üç tane evladım var.Nasıl bir Türkiye ‘de yaşamalarının mücadelesini veriyorum.Vatanı sevmek için yönünü bir de Türk ve Türkiye’ye dönersen gerçeklerle karşılaşırsın.Beni önce 70 milyon Türk Milleti’nin ayırım göstermeden birliği ilgilendiriyor.Nijeryalıdan önce her gün kahpe PKK kurşunları ile şehit düşenler size neyi hatırlatıyor?Annelerin feryatlarını televizyonda görmüyor musun?Bu vatan millet Sakarya işi değildir.Bana söyleyebilir misin?PKK nın yaptıklarını ihanet olarak görüyor musun?Yoksa onlar benim devrimci kardeşlerim mi diyorsun?12 yaşındaki çocuktan bahsediyorsun.Herhalde İmralı canisini mi diyorsun.Kürt kökenli vatandaşlarımızın bebeklerini,çocuklarını kahpece öldürttü…
Yurtta sulh cihanda sulh…