Şiir, almanca düşünerek yazdığım ve türkçeye serbest çevirdiğim , bana ait bir şiirdir.
EIN MAERCHEN
hallo paerchen liebe ist ein maerchen, es beginnt sehr leise in gedanken eine unendliche reise liebe ist ein traum aber keine alptraum...
ich bin eine frühling aber kein maerz ein weltraum aber kein loch in deinem herz...
ich bin vielleicht ein tag aber kein morgen das ist liebe nur für heute heute ist die ganze zeit aber keine jahreszeit...
bin ich für dich ein stern aber ich mag dich sehr gern magst du die naechte fühlen kuck mich an mit ganzen gefühlen...
es beginnt sehr leise liebe ist eine unendliche reise tag und nacht tausend eine nacht du bist der mond ich bin die sonne meine liebe ’mona lisa’; la jö kond... ...
Şaban AKTAŞ 03.10.2011 ...
BİR MASAL
merhaba sevgili körpe çiftler bir masaldır aşk ile birliktelikler, sessizce başlar karabasan değildir aşklar düşlerde sonsuza yolculuk bir rüyâdır uyanılmaz...
ilkbaharım ben; mart değil, bir boşluğum kocaman yüreğinde oyuk şart değil...
belki bir günüm fakat yarın değil sevgi bu, güne özel fakat sevmek mevsim değil yıllarca güzel..
belki uzak bir yıldızım çekiyor seni kendine yüreğimdeki sızım, duygularınla dopdolu bak bana tüm yıldızlar düşsün cana...
sessizce başlar sonsuza yolculuk tünü kün binbir gece sen aysın ben güneş duvarımda bir resimsin Mona Lisa’m La Jö Kond geceyle güne yazılan isimsin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EIN MAERCHEN - BİR MASAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EIN MAERCHEN - BİR MASAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgi her dilde ne güzel ve harika dizeler tebriklerim hayata kattığınız sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız değerli hocam..:) sevgim saygım her dem selamlarımla..
MUHTEŞEM BİR ŞİİRLE KARŞILAŞTIM..HARİKA MISRALAR..AKIN DİNİ DİLİ YOKTUR TABİİ.. AKICI BAŞTAN FİNALE KADAR..ŞİİRİN ADI DA KENDİ KADAR GÜZEL.. VE VURUCU ANİ FİNAL MUHTEŞEM..
merhaba sevgili körpe çiftler bir masaldır aşk ile birliktelikler, sessizce başlar karabasan değildir aşklar düşlerde sonsuza yolculuk bir rüyâdır uyanılmaz...
ilkbaharım ben; mart değil, bir boşluğum kocaman yüreğinde oyuk şart değil...
belki bir günüm fakat yarın değil sevgi bu, güne özel fakat sevmek mevsim değil yıllarca güzel..
belki uzak bir yıldızım çekiyor seni kendine yüreğimdeki sızım, duygularınla dopdolu bak bana tüm yıldızlar düşsün cana...
sessizce başlar sonsuza yolculuk tünü kün binbir gece sen aysın ben güneş duvarımda bir resimsin Mona Lisa’m La Jö Kond geceyle güne yazılan isimsin...
Şaban AKTAŞ 03.10.2011
Şairi ve şiirini kutlarım.Yunus diyarından selamlar.
öz şiir vardır fransız edebiyatında..şair derin anlamlı sözcüklerle yeni bir dünya kurar kendine ama onun anlatmak istedikleri derindedir.. işte bende öyle bir gize dokundum parmaklarımla
sevgi her dilde ne güzel ve harika dizeler
tebriklerim hayata kattığınız sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız değerli hocam..:)
sevgim saygım her dem selamlarımla..