(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Melek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Melek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir rivayete göre ’sevmek için sevmek meleklere mahsus’muş melek de bir şeytan...
_--------------------------------- o şeytanı iblise değil,insaoğluluna iyi haberler getiren,kötülüğü içinde olmayan,içi merhamet ve sevgi dolu olan nesneler içindir... Kutlarım sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve saygılarımla...
Şeytan, meleğin kadınlaşmış halidir. Ya da erkekleşmiş....İşte işin bu tarafı karışık. Bu sorunu bir çözebilsek o zaman anlayacağız kim melek, kim şeytan. Ve daha da önemlisi aşkın ne olduğunu.
Öyle bir âfet-i yektâ-yı emelsin meleğim Bakamam gözlerine çünki erir gözbebeğim Akıtan gözyaşını pâyine bir secde-berim Bakamam gözlerine çünki erir gözbebeğim *********************************************************Çiğdem Yarkın sölüyo Usulü: Düyek Makam: Kürdülihicazkar Güfte:Hasan Lami Güray Beste Erdinç Çelikkol
Sözleri:
Ey yeşil gözlü dilber sarı saçlı meleğim Ruhumu sardı aşkın yaralıdır yüreğim Dinlet bana şarkını bu son arzum emelim İçelim mest olalım coşalım eğlenelim Nazlım canım cananım gönülden dileğim Çekemem hasretini gel sevgili meleğim ****************************************************Kim okuyo bulamadım
şeytan bir zamanlar melekti sadece yoksa meleklerden şeytan çıkan yokkki başka o da iblisin yaradılış gereği sadece yoksa melek şeytan değil hocam bildiğm kadarıyla :))
melek bir şeytan değildir..şeytan bir melektir.. sevmek için sevmek meleklere mahsus , mahsuscuktan sevmelerde şeytana mahsusken hediye ,birbirinin benzeri iç-içe geçen matruşların en içte olanın içinde sunulur..
şeytan da bir melek..... ama sevmek şeytanda da melekde de aynıkiii değişik bir duygumu yoksa ben kendimi melek tarafindan gördüğüm için varsın şeytan tarafından görenler yanıtlasın:))) bende ne dedim bilmeme iyice karıştımı ne aslında anladığımı sanmıştım selamlar sevgiler.
Ben anladım:) Karşılıksız sevmek, yani şehvetle değil aşkla sevmek, yani bedeni değil ruhu sevmek. Melek/şeytan olayına hiç girmeden kaçtım ben. Saygılar sayın yazarım.
Sayın Yazarım, bahsettiğiniz Melek hangi Melek bilmiyorum ama gerçek Melekleri kastediyorsanız eğer onlar Cin taifesinden olmadıkları için fıtratlarında şeytanlık bulunmaz ve şeytani sıfatlarla da sıfatlanamazlar. Şeytanların babası olan İblis ise Cin taifesindendir. Şeytanlara gelince de; onlar hem cinlerden, hem de insanlardan olur; yani İblisin yolunda ona hizmet edenlerin adıdır Şeytan. Ayrıca Melekler sevmek için sevmeyi de bilemezler; sevmek için sevme de hile vardır ve Melekler hile yapamazlar. En güzel sevme insani olanıdır; kızdığın halde sevebilmek; işte bu da Rahmanidir. En iyisi sen senin gibi sev, sen öyle sevince de güzelsin. Saygılarımla.