(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Minnacık Bir Firar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Minnacık Bir Firar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İncecik bir gülücük Süzülürken dudağımdan Küçücük bir sözcük Kaçar saklanır o an Senin içine; kulağından Süzülmeden, aman! Daha gelmeden zaman
----------------- Anlamı derin,yenisi gideni anımsar niteliktedir.Bu yaşamın bir çizgisidir.Her zaman yeni gelen gideni aratır anılarıyla,zamanı kimse durduramaz.Zamanı değerlendirmek gerekir.Güzel bir çağrışım. Sevgim sevgin olsun can şaire,sevgi ve saygılarımla...
Çoğul bir acının düşsel sağanağına dökülürüz yine/vakit tanyerini öpünce. Kızıl bir şafak seslenir göğsümüze, sarsılırız içli bir türkünün terkisinde. Sızar su kendi yolundan ve sızdıkça kan akar sevdanın oluğundan... Tebrikler.
Süzülürken dudağımdan
Küçücük bir sözcük
Kaçar saklanır o an
Senin içine; kulağından
Süzülmeden, aman!
Daha gelmeden zaman
-----------------
Anlamı derin,yenisi gideni anımsar niteliktedir.Bu yaşamın bir çizgisidir.Her zaman yeni gelen gideni aratır anılarıyla,zamanı kimse durduramaz.Zamanı değerlendirmek gerekir.Güzel bir çağrışım.
Sevgim sevgin olsun can şaire,sevgi ve saygılarımla...