(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEYLERSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEYLERSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İyi, hoş güzel de ,Karacaoğlanın yüzyıllar ötesinden şu seslenişine ne demeli : " Mendilim yudum arıttım Gülün dibinde kuruttum Adım neydi unuttum Sorulmayı...sorulmayı..." Güzel yorumunuz ve de ilginiz için çok
Biri gül , Biri sarmaşık . Biri dikenli . Biri sırnaşık .
Nasıl da .. Sıkı fıkı olmuşlar . Hangisinin gövdesi ,hangisinde . Su sızmıyor aralarından .. Kıskanmadım desem yalan
Karamsarlık bulutları sarmış Gül ile sarmaşık bu işi çözmüşler aralarında onlar bile mutlu biz insan olarak daha iyilerine layık değilmiyiz.Tebrik ederim saygılarımla.
Oruç tutar .........aç kalırsın İftar vakti gelir ...............Yer içersin
Ya sevgiye açsan Omürboyu bir gün olsun ............Sevilmemişsen eğer ...........hadi söyle ..............................Neylersin...
Neylesin sevilmeyen dost...kendi sevsin o zaman sonunda kazanır derim.... Sevgi ekerse yürek eninde sonun da sevgi toplamaz mı ? Anlamlı dizeleriniz özeldi...düşündürdü...bu yorum çıktı benden ... Selamlar esenliklerle....nasılsınız..?
Sevgi Nedir.? Hoşgörüdür,duygu ve düşüncenin paylaşılmasıdır,hayata anlam verendir,ihtiyaçtır. Sevgi,dürüstlük,açıklık,içtenlik ve anlayış ister.Sevgi, saygı duymayı gerektirir.Yaşama sevicinin tohumu sevgidir.Yürekler, sevgilerin çınarları olsun hep, sevgisiz kalmasın.Tebriklerimle... Saygı ve selamlarımla....
Ne de gzel anlatmısınız sevgiyi . Sevgi, önce saygı ve de sırladığınız erdemlerin , sarmaşıklar misali birbirlerine dolanıp,yüreklerimizde kök salmasıdır. Sevgi bence de ,kendine özgü,ayrıcalığı olan bir ibadettir . Sevginin gücüne inanmayanlar ,mutluluğu aramasınlar boşuna derim. Güzel yorumunuz için de teşekkürler.Sevgiyle esen kalınız saygılar.
Güzel şiirinize yaptığım ilk yorum ,bir .nternet yol kazsıydı,sizinle ilgisi yoktu.düzelttim" sildim". özür dilerim.
Çok haklısınız değerli dost,Sevginin olmadığı bir yerde,hiç bir değer ve de güzellik kök salıp barınamaz.Dilerim, sevgiler yumağı içinde olursunuz hep.Anlamlı yorumunuz için de sağolunuz,saygılar.
Açık yaraya tuz basmak gibi birşey...
Ama gün gelir her gonca bir zaman açmaz mı?
ilhamınla kal fevzi abicimm...
Sevgilerr...