’ilacı olsa ya sürsek yaralarımıza... kan revan olmayacak bir rüyası için sevgilinin, şeytana bedavaya satarım bütün saatlerimi...’ bunu okuyunca insanın aşka inanası gelir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kan revan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kan revan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yani diyorsunuz ey seven imana gel:) kalbi durmak üzere bir gence doktorlar ne kadar şokta verseler yok hayata dönmüyor nasıl olduysa biri gencin sevgilisinin adını söyledi durmaya başlayan kalp çalışmaya başlar heyecandanmı acaba ilacınınmı adını duymuş:)
kutlarım hep sağlıklı ve huzurlu ilaçsız bir hayat sizinle olsun
//Kelin ilacı olsa başına sürermiş// hocam..Ne ilacı, aşkın ilacı milacı yok. Seviyorum diyebilmek için doktor doktor geziyorsun Sonuç: Alın evine götürün:))))))))))))) Saygımla...
Hanımefendi, Bu işin ilacını Lokman yapıp, kendi eliyle sürse kar etmeeeeeez...Bunu bilir bunu söylerim. Sakın saf bir gününüzde inanmaya falan kalkmayın !!!...Benden uyarması. :)) Güzeldi.Tebrik eder saygılar sunarım.
Bu sayfaya zarar veremez biliyorum. Siz yine de,o yorumu asite yatırıp,yarın poşet içinde gömün lütfen. İkiyüz yıl ömrü varmış naylonun.Biraz da sönmemiş kireç atabilirseniz,daha sağlam olur.
Yüce Yaradanın insanlara bahşettiği en güzel duygudur aşk.... bence inan ya.illaki vardır..bir yerlerde.... inşallah size hep yakın olur...:)) selamlar...
Bir bakış baktın,Kalbimi yaktın Aşkın kemendini boynuma taktın Bahçende gülün,Kapında kölen Olmaya razıyım,Sevgilim senin
Canım fedadır senin yoluna Günahlarında benim boynuma Çıkalım seninle bağdat yoluna Sen bir şahinsin ben garip serçe Attın kalbime demirden pençe
Mehtap senin güzel yüzünde Seyretsem neolur senin dizinde Bahçende gülün kapında kölen Olmaya razıyım sevgilim senin
Canım fedadır senin yoluna Günahlarında benim boynuma Çıkalım seninle Bağdat yoluna Sen bir şahinsin ben garip serçe Attın kalbime demirden pençe *******************************************Şevval Sam sölüyo Aşkınla yana yana, Kül olsa da ocağım. Bugünün sayfasını, Artık kapatacağım..
Geçse de geçlik çağım, Boş kalsa da kucağım. Sözümü tutacağım, Adını anmayacağım..
Kalbimden ben seni, Söküp atacağım, Bu gönül sayfasını Artık kapatacağım.. *********************************Emel sayın sölüyo
’ilacı olsa ya sürsek yaralarımıza... kan revan olmayacak bir rüyası için sevgilinin, şeytana bedavaya satarım bütün saatlerimi’ bunu okuyunca insanın aşka inanası geliyor...
Beğendim ,yorum olsa da yazılan şiire göre yazılmıştır.Kutlarım... Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve saygılarımla...
kalbi durmak üzere bir gence doktorlar ne kadar şokta verseler yok hayata dönmüyor nasıl olduysa biri gencin sevgilisinin adını söyledi durmaya başlayan kalp çalışmaya başlar heyecandanmı acaba ilacınınmı adını duymuş:)
kutlarım hep sağlıklı ve huzurlu ilaçsız bir hayat sizinle olsun