(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ketum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ketum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Aşk sessiz sevgi dilsizdir...(Ferda,ca)...ketuma duyrulur:) güzel ve özel dizelerdi tebrikler...kaleminiz var olsun Saniye Hanım'cım,sevgilerimle efendim...
ağlamak yok anla artık tükendi aşk bitti sevda duygulara yenik düştük ya sabır çek bu son veda
=======================================
hep sorarım kalbime aşkın neresindesin diye öyle ketum ki söylemiyor bildiği halde
---------------------------- İmgeler yeri yerine kullanılmış,bazen aşka inat öyle söylenilir...Aşksız ve sevgisiz yaşanmaz ki... Sevgim sevgin olsun can şairem,sevgi ve saygılarımla...
Eh güzel kardeşim bu dünyanın kanunu çile senin sorunlarını ben benim sorunlarımı sen Asla tahmin edip bilemeyiz mevlam cümlemize yardımcı olsun Sevgiyle kal güzel kardeşim
Varsın bilmemezliğe versin kendini acaba; içindeki yangının dumasız olup çayır çayır yandığını söylese neyi değişecek ki, bitti dese kendiside inanmayacak keşke bittiler ve gittiler o kadar kolay olsa, değil be can arkadaşım giden çok şeyi götürür senden yüreğini ruhunu belkide yaşama sevincini umarım mutluluk hep seninle olur, kutlarım kısa ama çok şeyi anlattı yürek sesiniz...
UMUT ve DOSTCA
ASMEROZ-62( Gülşen Polat) tarafından 11/22/2011 2:56:13 PM zamanında düzenlenmiştir.