(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzaktan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzaktan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
1- Hapşırıken mümkünse bir mendile hapşırınız. 2 - Asla nefesinizi tutmaya çalışmayınız. Aksi takdirde ciğerleriniz patlayabilir. 3- Eskiden insanlar hapşırınca ruhun bedenden çıkacağından korkarlarmış. Onlara göre ruh akciğerlerde bulunan bir nesneymiş. O yüzden de haybeye öteki tarafa gitmesin diye '' Çok yaşa '' derlermiş hapşırana. 4- Üçten fazla hapşırmak hayra alamet değilmiş. 5- Allah kimsecikleri ne grip ne de garip eylesin. 6- Börtü böcek için için yazacak bir şey bulamadım. Banyodaki haham ( Pardon hamam ) böceklerini öldürmekle meşgulüm. 7- Selam ve saygılar.
sensiz saadet neymiş tatmadım bilemem ki alnımın yazısıydın ne yapsam silemem ki
sensiz saadet neymiş alnımın yazısıydın ne yapsam silemem ki
seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli alıştım hasretine gel desen gelemem ki
seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli alıştım hasretine gel desen gelemem ki
sensiz saadet neymiş tatmadım bilemem ki alnımın yazısıydın ne yapsam silemem ki
seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli alıştım hasretine gel desen gelemem ki
seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli alıştım hasretine gel desen, gel desen gelemem ki ...........................................Ben zekiden dinledim
babam anlatmıştı kızın biri bi oğlana sevdalanmış ama kız çok çirkinmiş oğlanda bunu duyunca kızı üzmeden şöle cevap vermiş tabi oğlandan ozanmış almış eline sazı başlamış türkü çığırmaya ah gız güze gız ben de seni seviyom ama sen senin evde ben benim evde :) senin dediğin gibi uzaktan uzağa :))))))))))
Çok yaşa ! Çok ve yeteri kadar. Allah sevdiklerinin acısını göstermesin. Ağlayan değil ağlatan ol. Beklenen ol, gözlenen ol, özlenen ol! Dertli başın konduğu omuz, susular için sonsuz deniz ol ! Sen sen ol, haline rıza gösteren ol ! ............................Hz Rolabî Nessî
Şair ! Gendüne gel ! Ata bu,o kadar düşünmüş söz söylemiş. Kalkıp yattığı yerden gelir valla. Ağlamayan bilmez göz yaşı ne kadar kıymetlidir. Göz yaşı dökmeyen bilmez ağlamak nasıl ta yürektendir. ...................................Ben.