(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanılgı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanılgı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sabancının bir lafı varmış. Hayatta en az bir konu hakkında bilgi sahibi ol diye. Çok da doğru söylemiş. Her şeyi bildiğini sananlar ise gerçekten aptallar. Saygılarımla
Hanımefendi; bildikçe küçülürüz malum...O zaman hiç bilmediğimizi ve hatta bilmemizin mümkün olmadığını fark ederiz...Ne garip...Dipsiz kuyuda ara dur...Çok yerinde ve güzeldi.Tebrik eder saygılar sunarım.
İnsan bildikçe Ne kadar az şey bildiğini bilir. Her şey bildiğini sanan Kendi kapalı odasında Kendi dar çevresinden çıkamayan Başka bir şeyi bilmeyendir. Evet, onun her şeyi Çok dar olduğundan O her şeyini bilir Her şeyi değil :)
Melik Haker tarafından 11/20/2011 9:21:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Herşeyi bilmiyorum ama herşeyin farkında oldugumu düşünen deli gönlümle akılsız başım: sırtımda şairlik diye bir kamburla hayatın karşısına dikkti beni:))))))))))))
Ne büyük yanılgı; diyerek tebrik ediyorum.