(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bırak Yakamı (Felek) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bırak Yakamı (Felek) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neşemi götürdün kısa ömrümden Yabancı eyledin sanki türümden Kınalı koç gibi beni sürümden Ayıra ayıra abarttın felek,,, İnsan her yaşadığı derde, cefaya bir suçlu arar şiirde felek suçlu ilan edilmiş... Küsülmüş...
Şiir harika yorum da harika ama biraz sıkı okumuşsunnuz hani bir ipi çekersin ya koptu kopacak dedim şiir bitene kadar nefesimi suttum keşke kadife okusaydınız derim fikrimce genelde tebrik ediyorum saygımla...
Evet bazen sıkı oluyor okumalarım , merak etmeyin kopmam patlamam :) O an ki ruh halim neyse o na göre davranıyorum. Değerli yorumunuz ve önerileriniz için çok teşekkür ederim. Selam ile.
Yabancı eyledin sanki türümden
Kınalı koç gibi beni sürümden
Ayıra ayıra abarttın felek,,,
İnsan her yaşadığı derde, cefaya bir suçlu arar şiirde felek suçlu ilan edilmiş... Küsülmüş...
Yüreğinize sağlık... güzel samimi dizeler...