Kaç şiir var severek, hissederek okunan ? Kaç şiir var okunup, yüreklere dokunan ? Kalem kelam bol diye, savurma İsmailim. Bereketli olurmuş, müsriflikten sakınan !
onuncuköylü İsmail SIKICIKOĞLU Savaştepe/Balıkesir K.S
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAÇ ŞİİR VAR ?.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAÇ ŞİİR VAR ?.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KİMSE YOK MUUU? ... Allah, Allah.... Bir şey sorup gidecektim halbuki! Ne soracaktım ben?.. Haaa, hatırladım tamam :KALEM ile KELAM arapça aynı kökten mi, böyle aynı kökten kelimeleri birlikte kullanmak bir edebi sanat oluyor mu diye soracaktım... ama bir Allahın kulu yok.
İçerde kimse de yok, bakayım ne varmış: ooooo, şu ilk iki dizedeki uyaklara bak: OKUNAN ve DOKUNAN... ne ZENGİN uyak, TUNÇ UYAK olarak bile satılır bu , hatta üniversiteye götürsem NAKIS CİNAS olarak bile satarım valla...
işte güzel bir hiciv... önünde kalan şiire yorum yapanlara itina ile sunulacak bir cinsden ayrıca şiirleri beğenmediğimiz zaman yorum yapıp beğenilmeyen yorumları silen ve engelleyen arkadaşlarada hediye olsun...
Şiir gibi bir şiir...Yarası olan gocunur değil mi ya...
Selam ve saygılarımla....