(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ONA YANARIM!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ONA YANARIM!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdi sana değil____koyusunda ağladığım sevdam var ya ona yanarım! ===========================
Anılar yaşanır satırlara doldurur, Hayat acımasız kendisine uydurur. Bir gelir ki yanlış yere koydurur, Sevda yakar kalbini daha sonra soğutur. HakanKURTARAN Değerli Funda hanım, Yürekten Tebrik eder, saygılar sunarım. Kaleminiz daim olsun.
acıyan yüreğime değil____yüreğimdeki sen var ya sen
işte ona yanarım!
karabasan gecelerde yorgun şimdi bedenim
uslanmaz yüreğime ,yine en ağır yükü yükledim
oysa;anlatılmaz sevdalarım vardı benim
sana bu ömürden geriye kalanları gönderdim
hep eksik kalsada bir yerim;
adına daha çok şiir eskitirim bilirim
avuçlarından içtim yudum yudum sevdayı
gel al şimdi__bıraktıgın yerdeki kırıkları
bir yemindi sevdan dilimde
bozdum ya yeminimi seninle!!işte__
ona yanarım!!!
----------- Sevdalar birbirlerini unutamazlar,o ayrılık unutmuş olsaydı o zaman böyle bir eser yazılmazdı.Oldukça emek verilmiş hüzünlü bir şiir okudum kutlarım.... Sevgim sevgin olsun can şaire sevgi ve saygılarımla...
Değerli şairim ve üstadım,duygu seliniz adeta çağlayanlar gibi çağlamış.Çok güzel şiir ve beğenerek okudum.Sizi yürekten kutluyor,en içten saygı ve selamlarımı yolluyorum.
bacom ya muhteşemsin harika bir şiir ve yorum kalemin daim olsun saygımla selamlıyorum laleler diyarı muş elinden gerçi kış oldu lalemiz yok şimdi ama borcum olsun bacom sana gönderirim bahara ölmezsek tabi :)))
Oy!!!Oy!!!Can dostum,sesine kurban olduğum.Ne yaptın sen yine böyle can...Mahvettin bizi.Yüreğimin sızlayan,kanayan yanına dokundu dizelerin...Tebrikler...Kalbimdesin her daim...Sevgilerimle...Seni seviyorum...
Bitmeyen sevdanın ...bitmeyen sızısında gönülden gelen şiir....ne kadar da etkili ve de yorum süper.... Tebriklerimle sevgilerimle canım....aşk bu olmalı yakan yaktıran...
serapertence tarafından 11/20/2011 3:14:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bende senin yandığına yanarım canımmmm..değmiyor yanmalara kimse için ama gelde gönüle söz geçirr :(( yine sızısın yürekte candan tebrik ediyorum o nefis yorumuna gül yüreğine hüzün dolu kalemine sağlık başarıların bitimsiz olsun .safi sevgilerimle.
KUTLUYORUM;güzel şiir,güzel yorum...Dilerim;kimsenin yüreği yanmasın...Fon müziği olarak; HATİCE'nin HARAM GECELER parçası ,bu şiire çok süper uyardı ve giderdi ya.Saygılarımla;ESEN ve MUTLUKALIN!
Serkan ÖZTÜRK tarafından 11/19/2011 8:19:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiir güzel ama yorum ayri bir tad katıyor çok yürekten okuyorsun can kardeşim sevgiler ( yayinini dinlemye gelicem ins bende uzun yıllar radio yayını yapmıştım )
acıyan yüreğime değil____yüreğimdeki sen var ya sen
işte ona yanarım!
En büyük kaybı seni kaybetmiş olması bitanem yine sevda yine ayrılık düşmüş sayfaya ama öyle güzel bir şiir olmuş canım güzel ve hüzün dolu yüreğinden öptüm.
yıne bam telime dokundu her kelıme her cumle ağırdır sevmeler her omuz taşıyamaz bu yükü eğer hala sevgı varsa yürekte acısı bile mutlu eder sol yanımızı kalemıne yureğıne sağlık beyaz meleğım kucak dolusu sevgılerımle ...
Göz musluklarımı açtınız yine :-( Çook güzel yazmışsınız, okumuşsunuz be üstadem...O güzeller güzeli yüreğinize sağlık...Özlemişim şiirlerinizi vallahi <3 Tebrikler...
Hoşbuldum:-)))) serbest dizeleri sizin kaleminizde sevdim ve çok özlemişim ya bu güzel yürek sesini, eyvAllah:-D Tüm sevgiler saygılar benden Üstadem..Hayırlı Cumalar, Hakkın selamı ve bereketi güzel yüreğinizin üzerine olsun inşAllah....
Yine ,şiiriniz yüreğimi lime lime etti.Duygular ise çağlıyor. Can Funda,umarım hayat iyi tarafıyla bakıyordur yüzünüze. Sevdanın faturasını tek başına çekmeye razı olmanız bile, yüreğinizin yüceliğindendir.Hayat böyle,derin bir sevda için , yaşamaya değer,ağlatsada,acıtsada.Acı çekmiş hiç kimse artık eskisi gibi değildir.Sesinle,sözünle,fon müziği ile şiir mükemmel.Paylaşımınız için teşekkürler.Tebriklerimle. Selam ve sevgim içten......
Offf offf! Yüreğim yerle yeksan şuan.Nasıl anlatılmış bizi bam telinden vuan bu duygu seli...Hele yorumlarken, Yaşıyor gibi tüm o kahır ve sitem dolu hisler...Yüreğinizin sesi ses oldu ses oldu yüreğime...Sonsuz kere teşekkür ve tebrikler Funda Hanım.Yüreğiniz sevdalara hep ses olsun...Selam ve muhabbetlerimi üşüyen rüzgarların esintisiyle yolluyorum...
canım yavrum geç kalmışım dün görüştük ama söylemedin bana şiir astıgını tesadüfen gördüm yanma artık üzülme artık yüreğini özgür bırak artık seni seviyor annen tebriklerim güzel yüreğine meleğim akşam yayındayım dinlemedeyim bitanem sevgiler
Koyu kahve yalnızlıktır çizgilere sebep Yılların mendil sallayanı o kadar azdır ki Herkes aynı yöne yolcu,kim kimi uğurlasın.
Yangının her gün büyüyüp, kör kuyuda bile alev alır. İçi alabildiğince su biliyorum Ben yürekten geçen o sızıya yanarım Geçmeyeceğini bildiğimden yanarım. Yani O'na yanarım. O'na
Adaşım........Adaşım. Ne diyeyim ki, çok şey söylemedim mi sence. Bence söyledim. Hatta gönülden tebrik ettim , çok beğenerek. Duydun mu? Söylecek başka sözüm yok Şimdi ona yanarım.
Şirin Kelebek tarafından 11/18/2011 10:05:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
adına daha çok şiir eskitirim bilirim YİNE ŞAHANE İMGELERLE YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
canım annem yine içimi acıttın be gülüm hep yandık annem gidişlerinde bıraktıkları kırıntıları toplamakla geçti ömrümüz baykuşların tünediği viranelerde kalan yüreğimizi tolamakla geçeti ömürler işte yandığımız meleğim hep yandık hep yandık ama duyan olmadı bitanem seni seviyorum annem
Baykuşların tünediği viraneler de kaldılar demek:( Sizi ben de anladım, güzeldi yazdılarınız, Aslında acı tecrübe dili gibiydi Saygılar Hayrünüsa hanım
acıyan yüreğime değil____yüreğimdeki sen var ya sen
işte ona yanarım!
kıymetli şairem sevgili dost kalem yine hüzün dolu buram buram bir ucunda aşk bir ucunda sitem dolu güzel şiirini hazla okudum iki kez dinledim nutkum durdu dudağım kurudu ne diyeyim kellimeler kifayetsiz kalıyor duygu dolu tertemiz ak ve pak yüreğini sevgi ve saygılarımla kutluyorum.sen yanma bırak ta sevmeyenler yansın.sana yanmak değil gülmek yakışır.
ah be Funda Sairim . nasil icten yaziyor ... ve nasil okuyorsun böyle ...
ah ask ... sana susuyor cöller... sana susuyor.... sana düsüyor zirvelerinden ciglar... .... ne yeminler bozuldu sana ... ne yeminler ..........................
Bir yemindi sevdam dilimde Bozdum ya ona yanarım ...... Sözün bittiği nokta. Yüreğine hüzün değmesin kardeşim. Şiirse hep yoldaşın olsun.Sen ses ver ,yürek ver bize okumak kalsın