(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umarsız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umarsız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey yolcu! sahi hangi tarafa yolculuk? ay nereye, yıldızlar nereye, güneş nereye? ben hangi sahibin, hangi sevginin yoluna, aylak aylak koyuldum bu devran nereye?
Bir Karayolcu olarak bizim kurucumuz Halil Rıfat Paşa'nın bir sözünü hatırlatmak istiyorum.. '' Gidemediğin yer senin değildir'' Konuya yakıştı mı bilmiyorum ama 25 senedir gidiyoruz bitiremedik:)))) :)) Nereye gittiğini bilen var mı....
O hecelerin altında... Kelimelerin yüreğinde pusu kuran her kimse ondan kaynaklanıyor. İçimizden akan duygular kelimeleri uçurtuyor gökyüzüne. Ben olamadım bari sen özgür ol der gibi. Ben yaşayamadım sen yaşa... Ben söyleyemedim sen söyle der gibi. Bu arada sayın yazarım "Felsefe " eğitimi aldınız değil mi? Almadıysanız almayın. Saygı ile.
yani börekten adam yapar can veremez o kadar...:))) cidden.. bi de bizim akraba var...bi "velibağ" denilen çerkez gözlemesi yapıyo..patatesli.. oy çok saygı duyuyorum çerkezlere ...
valla ben de anneme söylerdim de... hazır aldım su böreği gelen misafirlere ikram için..ne hoşuna gitti. yan gelip yattı valla... :))))) bizim bi komşu teyze var..Trabzonlu ..felaket yapar börek.. Bi söyliim. kırmaz beni.
kıyma değil de dövülmüş etle yapıyolar... anam sen misin yapan... ??? yoo yapana bişi yok da .. börek fena oluyo... heee sen de acıktın bu saate kadar çalışınca... :))))))))
hemde sakıncalı... iyi yıkamk lazım sirkeli suda bekletmek lazım.. bişiler bişiler. insan yapıp yiyene kadar iştahı kaçar zaten. hoş, ota nasıl bi iştah duyacaksak...
haklısın .. o yüzden bu güne kadar gelmiş her söyleyen en doğruyu söylediğini... gerçeği bildiğini iddia etmiş.. bilim bile yanılıyor daha pırasanın,yumurtanın yararları konusunda anlaşamıyolar ya...
kelimeler bağımsızlığını ilan etmiş heceler umarsız harfler tutarsız ’nereye böyle...’
"kimsenin bilmediği,uğrak ve popüler,çok yakın,kilometrelerce gidilen bir yola... kalemi tutan elleri zincire vurmalı... bu kadar da lakayıtlık olmaz ki.. yüz vere vere alfabe de zıvanadan çıktı ya..! :))
gideceği yere kadar gitmeye!:)
kimbilir belki o son yer dediği yerdedir kaybolan yanı...
Eee olacağı buydu. O şimdi asker dedik bir türlü döndüremedik askerden. V , yerini W ye terketti. H yi Rumelililer yok etti. Y yi gençler halletti ( İİ diyorlar artık iyi değil ) R nin hali zaten harap ( Ne oloyo ya ??? ) Geriye kalanlar da başlarına geleceklerden korktukları için saklanıyorlar... Sonuç işte bu.
Saygılarımla