7.2 ve 5.6 Depremlerinden ölen ve etkilenen VAN Çocukları için...
anne deprem sarmış her yanımı üşüyor küçük avuçlarım kar soğuk insanlar soğuk rüzgâr ayaz mı ayaz esiyor
anne neredesin neden almıyorsun beni kollarına neden sinende saklamıyorsun düşlerimi büyümek istiyorum her çocuk gibi yarınlarda güle oynaya kalmak istiyorum
anne deprem kuşatmış dört bir tarafımı nereye dönsem çaresizlik nereye baksam korku ne yapsam ağlamak düşüyor payıma
anne gel kurtar beni bu içinden çıkılmaz durumdan yoksa şiirsiz yoksa sensiz kalacağım
.............................. Mehmet Selim ÇİÇEK 15 Kasım 2011,,,15.05 Kerboran
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__Anne Gel Kurtar Beni__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__Anne Gel Kurtar Beni__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kurban olduğum Allahım yar ve yardımcıları olsun bu ayazda, bu soğukta ... üstelik acıları yüreklerini dağlarken ... ne diyebilirim ki tevekkül etmekten ve sabır göstermekten başka çare yok...ihmalin adına kader diyişimiz yok mu hele en çok ona kızıyorum en çoook ona...
Varolsun duyarlı yüreğin Mehmet Selim kardeşim.
Selam ve sevgiyle.
Şükran AY tarafından 11/15/2011 6:45:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
anne deprem kuşatmış dört bir tarafımı nereye dönsem çaresizlik nereye baksam korku ne yapsam ağlamak düşüyor payıma
...
etrafımda yıkılmışken kocaman bir dünya çocuk yüreğim nasıl dayansın bu soğuk boşluğa...tut ellerimi ve ısıt...ninni söyle durma...düşür beni uykunun koynuna...kapansın yıkılmışlığa gözüm...belki düşlerimde açar güneş...yine dirilir türkülerimiz oyuncaklarımızın kırık yerleri düzelir belki...haydi ninni söyle..