Zaman eritiyor herşeyi; Derdi,neşeyi,kederi Bilmedim kıymetini Aradım o günleri... Gök mavisi zamana Buz mavisi gönlümü Damla damla akıttım Varsın diye dünlere... Be hey gaflet! bırak Yapıştığın yakamı Sen ustasın ben çırak Vurdun yere cakamı
Madem öyle; Nefreti al benden Kibiri vur yere Sevmeyi öğret Silerken gençliğimi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇARK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇARK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevebilmesini bilen insan; hoş bir seda bırakır şu gökkube altında..hayatta pişman olmayanlarda bu kimselerdir..ne mutlu hoş bir seda bırakanlara..tebrik ve saygılarımla..sağlıcakla kalınız..
Be hey gaflet! bırak Yapıştığın yakamı Sen ustasın ben çırak Vurdun yere cakamı
Aga ben işte buraya bittim. Ellerin dert görmesin. Bu arada ben de senin resimlere kıkırdik olmaya başladım bilesin ( Kıkırdikdi deel mi? Yanlış bir şey yazmayalım da )
Teşekkür edirem ağabegim can dostum böyük gardaşım...kıkırdik kesilmek evet ...resimler bir ecnebi fotografçı arkadaşım var onun çektiği resimler...yav bu gavurlar yaptığı işi ey yapilliler...yani daldasında dururirler..selamlar
Zaman eritiyor herşeyi; Derdi,neşeyi,kederi Bilmedim kıymetini Aradım o günleri... =======
Zaman bilinmez bir boşluk, yuttukça yutuyor, Zalimce davranıp bazen taraf tutuyor... Fani dünyadan insan ne yapsa da bıkıyor, Kıymet bilmez bir zaman, zamanın insanları.. HakanKURTARAN Değerli İbrahim Hocam, Yürekten Tebrik ediyorum Sağlıcakla ...