(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadir Yeter’den bir söz-6 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadir Yeter’den bir söz-6 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Taşımacılıktan falan anlamam ama, Tırları demiryolunda taşıyacağımıza, yükleri direk demiryolunda taşısak daha mantıklı değil mi? Veyahutta direk yükleri gemilerle taşısak diyorum. Bir de senelerce Karedeniz'e sahil yolu yaparız diye uğraşırız. Denizden karaya parelel şekilde uzanan dubalarla sahil yolu yapsak dümdüz.Trafiği bu duba yola alsak. Arazinin engebeli olduğu Karadeniz'de daha ekonomik olur mu ki diye düşünürüm. Selamlarımı gönderiyorum Hocam. Hürmetlerimle.
Daha önce de yazdım; gazete kupüründeki bu makâleden ve bir hısımımdan edindiğim bilgilerle bir özeti birlikte yapalım...
İnsanoğlu, tekniğin her türlüsünü insan sağlığı ve çevre sağlığı için düzenlese; dünyâ, bir yalancı Cennet olur. Sizin bahsettiğiniz dubalarla yol verilmiyor mu, yıllardır Haliç'te...
İstanbul'u deniz altından tüp geçitle birleştirecek teknoloji kullanılmıyor mu, Ülkemizde?... çelik raylara değmeden ve üzerinden akarak giden elektromıknatısla düzenlenmiş trenler îcâd edilmedi mi?...
Doğu Karadenizlileri; dünyânın en ilkel lokomotifine bile lâyık görmeyenleri ayıplasak günah mı, olur?
Demir ağlarla ördük, Anayurdu 3,5 baştan!... Yurdumuzun yatay dikdörtgeninin üst çizgisinin sağ kenarı rayları dizilmemiştir!
DEMİRYOLU YAPIM KARNEMİZ: Abdülmecit Han dönemi: 400 km Abdülaziz Han Dönemi : 1400 Km Abdülhamid Han dönemi : 8000 Km. Atatürk Dönemi : 3600 Km. 1940 tan bu güne : 1000 Km.nin altında.
Sayın hocam siz öğretmensiniz. Şimdi herkesin notunu ona göre verin... Ben susuyorum. Saygılarımla...