(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayır(sızım) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayır(sızım) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Lisw fwn kolundaydım.cebir 1 fizik sıfırdan 1 , kimya 2 civarlarında seyrediyordu.Mucizelere inanırım.Ama bu millilerimiz için sanırım o ümit yok ...Yersiz, zamansız,gereksizce şişirilip abartılan dünya starlarımızın sahadaki halleri tam anlamıyla beceriksizler topluluğuydu...Futbolcuların bireysel yetenek ve kapasiteleri artmadıkça yalnızca cüzdanlarını ve balonlarını şişiriyoruz.Sonra , sahada patlayıveriyor :)))
:))) Ah be şair.. Hayat işte böyle bir şey...Susarsın bir dert, konuşursun ayrı bir dert ... Hayırlı mıdır, hayırsız mıdır cidden derin konu ... İncelemek gerek ... :))
Yüzme bilmeyince zordur evet.Ben iyi bilirim yüzmeyi.Mesela orta büyüklükte camızı sadecenek 5 dakikada yüzerim :)))) haha Özür yaw neler de yazıyorum ben :(((
Değerli dostumun yorumlarının başım üzerinde yeri var ki, hep iyi den güzelden yanadır bilmez miyim o şair dostum :))) Evet susmamak daha iyi bence de :)))
Hayır(sızım)
susmak hayırlı
diyorlar
şu vakit oldu
bir hayrını
görmedim
konuşasım da yok
hayırsızlık
bende galiba
süpersin sairem