Aynı günün içinde Sıkışıp kalmışım. Sanki denizin ortasında Tek kürekli sandaldayım. Tekdüze bir yaşamda Kukla mıyım? Kim taktı ipleri koluma? Neden buradayım? Nedir bu gizem? Hangi zamandayım?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİZEM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİZEM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilsek ipleri kim takıyor kolumuza önlem alırız şairem.Bazen de zamanı ters döndürüyoruz.Yüreğine emeğine sağlık Keyifle okunası anlam dolu şiir. Sevgilerimle .iZMİR'le kal her daim.
Bazen bir saatin ibresi misali aheste, bazen hırçın akan bir nehrin girdabında dönüyoruz şaşkın. Ayrıntılara takılıyor gözlerimiz işte bu yüzden, duyguların deryasına yelken açıp özlemlerimizin ufkunda geziniyoruz çoğu zaman...Yükte hafif, paha da ağır olmanın çiçekleri açıyor hayallerimizde her daim.Ne mutlu farklı bakan gözlere, ne mutlu seslerin farkını algılayabilenlere... Çok güzel bir seslenişti şiiriniz. Bütün kalbimle kutluyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
Aynı günün içinde Sıkışıp kalmışım. Sanki denizin ortasında Tek kürekli sandaldayım. Tekdüze bir yaşamda Kukla mıyım? Kim taktı ipleri koluma? Neden buradayım? Nedir bu gizem? Hangi zamandayım
çok güzeldi canısı hele kız kuesi muhteşemdi saygımlasın sevgimle herdaim
Aynı günün içinde Sıkışıp kalmışım. Sanki denizin ortasında Tek kürekli sandaldayım. Tekdüze bir yaşamda Kukla mıyım? Kim taktı ipleri koluma? Neden buradayım? Nedir bu gizem? Hangi zamandayım?
Tebrik ediyorum. Çok güzel ve anlamlı bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.