(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Canım istedi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Canım istedi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can ister çok derinden, tay ister her binişte Kalp ortaktır bu işe, naz katarmış finişte Asıl iş kalp çalmadır, bir de gönül almadır Yokuşta şahlanırken, zorlanır dik inişte.
Neden yaparsın demeden beğeniyle okudum ve ilham aldım da yazdım bir dörtlük.... +5
Selim Temiz tarafından 11/11/2011 1:51:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Temel ormanda mangal yapmış. Ama ateşi söndürmeyi ihmal ettiği için ormanı yakmış. Yakalamışlar Temeli. Hakim huzurunda... Hakim '' Oğlum nasıl becerdin koca ormanı yakmayı '' diye sorunca Temel cevap vermiş '' Hakim bey canım mangal yapmak istediydi ''. Hakim kararını vermiş '' Doğanın dengesini bozmaktan beş yıl hapis ''
Temel ceza evine girince oradaki mahkumlar sormuşlar. '' Ne suç işledin '' diye. Temel Cevap vermiş. '' Ula uşaklar pen da anlamadum. Cüya Doğan'ın yençesini bozmişum. Halbuçi ne Doğan'ı tanırum ne da yençesini '' Hal bundan ibaret. Siz siz olun öyle her canınızın istediğini yapmayın.
sami biberoğulları tarafından 11/11/2011 12:21:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir de "benim canımın istediğini başkası ister mi?" diyebilseydik. Benim canım kaç can yakar diye sorabilseydik. Yaptığı binalarda binlerce insanın ölmesine sebep olan "HIRSIZ" müteahhidlerimiz gibi her ahlaksızlığımızı "ŞEYTAN" a yüklemek yerine... İnsanları "Kaderi böyle imiş" diyerek katledilmelerine sebep olan ,pişkin pişkin sırıtan "ruhsatveren" leri kollamak yerine... "İnsan" olabilseydik. "İnsanca " davranabilseydik. Çok ? Çok çok fazla bir şey mi en azından talep etmek ? Tebriklerim ve teşekkürlerim ile saygı sundum. En içteninden.
Ben biliyorum canıııım!.. Sen dinle beni, her şeye maydanoz olma!. Kalırsın sonra kulaksız.. Yaz bi kenara tamam mı?.. Yoksa, kimseyi göremezsin!.. Öptüm canım, harikasın!.. Erdoğan Bey'e de beğenileri için teşekkür ediyorum.. sağolsunlar!...
'TBMM İnsan Hakları İnceleme Komisyonu üyeleri şehit ailelerinin yanı sıra ölen PKK'lıların ailelerini de ziyaret edecek. Yaşını, mesleğini, neden dağa çıktığını soracak.' mış...
’canım istedi yaptım...’
sonucu en güzel cevabı olan bir durum