Gönlüne sevda düşer, yâr söz aldığı anda, Hasret vuslat arası, işler feleğin çarkı. Ömrünü yıkar geçer, bir saz çaldığı anda, Aşkın sessiz çığlığı, bıkmadığın o şarkı.
...
Hasret vuslat arası, yâr söz aldığı anda, Gönlüne sevda düşer, işler feleğin çarkı. Aşkın sessiz çığlığı, bir saz çaldığı anda, Ömrünü yıkar geçer, bıkmadığın o şarkı.
***
Güneş bekleyen yere, değmezse gündüz eli, Zaman geceden üşür, terlerken seher yeli, Bir yaz yağmuru ardı, biriken duygu seli, Aşkın sessiz çığlığı, bıkmadığın o şarkı.
...
Zaman geceden üşür, değmezse gündüz eli, Bir yaz yağmuru ardı, terlerken seher yeli, Güneş bekleyen yere, biriken duygu seli, Aşkın sessiz çığlığı, bıkmadığın o şarkı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BIKMADIĞIN O ŞARKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BIKMADIĞIN O ŞARKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güneş bekleyen yere, değmezse gündüz eli, Zaman geceden üşür, terlerken seher yeli, Bir yaz yağmuru ardı, biriken duygu seli, Aşkın sessiz çığlığı, bıkmadığın o şarkı.
Aşk bazen sessiz çığlıklar atar, bazen de feryat eder, dağları deldirir. Ömrünü törpüler geçer ..Der gibi.Şarkı tadında çok güzeldi.Yüreğinize emeğinize sağlık.İyi bayramlar.
Sözlerini ezbere bilinen ve söylemekten asla bıkmadığımız o şarkı oldu mısralar can-ı gönülden tebrik ederim sevgili şair.sevgiyle kalın hoş kalasınız....
Zaman geceden üşür, terlerken seher yeli,
Bir yaz yağmuru ardı, biriken duygu seli,
Aşkın sessiz çığlığı, bıkmadığın o şarkı.
*******************************************************
Kürdî makamını çağrıştıran, hoş tınısı var şiirinizin... Beğeniyle okudum.. Efendim,çok takdirlerimi bırakıyorum usta kaleminize.